Pagina 85 van 124

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 29 aug 2011, 10:05
door Stef
Gisteren stonden de 378 en de 380 aan elkaar gekoppeld op weekendrust te Sint-Niklaas Oost. Deze zullen dus vandaag op de IC L rijden. Hetgeen waar ik nog het meeste van verschoten was: ze hadden niets graffiti op hen! (toch de kant die ik kon zien :lol: )

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 29 aug 2011, 18:18
door Brent
Stef schreef:Gisteren stonden de 378 en de 380 aan elkaar gekoppeld op weekendrust te Sint-Niklaas Oost. Deze zullen dus vandaag op de IC L rijden. Hetgeen waar ik nog het meeste van verschoten was: ze hadden niets graffiti op hen! (toch de kant die ik kon zien :lol: )
Dat zal zo zijn i.v.m de grafitti. 378 is langs een zijde helemaal besmeurd met ongewenste schilderingen (vorige week nog gezien in LK)

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 30 aug 2011, 00:08
door 260689
Brent schreef:
Stef schreef:Gisteren stonden de 378 en de 380 aan elkaar gekoppeld op weekendrust te Sint-Niklaas Oost. Deze zullen dus vandaag op de IC L rijden. Hetgeen waar ik nog het meeste van verschoten was: ze hadden niets graffiti op hen! (toch de kant die ik kon zien :lol: )
Dat zal zo zijn i.v.m de grafitti. 378 is langs een zijde helemaal besmeurd met ongewenste schilderingen (vorige week nog gezien in LK)
en vandaag gezien te ieper.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 30 aug 2011, 19:49
door doggys2
Op 1 juli 2011 heb ik in Doornik een gemoderniseerde Break gefotografeerd waarvan de frontnummer al bijna volledig verdwenen is ik gok op 380 maar misschien kan iemand dat bevestigen?

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 30 aug 2011, 20:25
door Robin
aan de zijkant van de kast staat ook de nummer in het klein ;)

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 30 aug 2011, 22:15
door doggys2
efg_th39x_P1620335.JPG
Dat klopt maar die is ook onleesbaar.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 30 aug 2011, 22:24
door Dieselfreak
Ik zie wel om welke het gaat. Kijk eens goed naar de voorkant.
Het is de 391.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 30 aug 2011, 22:36
door doggys2
@ Dieselfreak: bedankt mijn probleem is opgelost.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 01 sep 2011, 19:30
door HLE 2302
Gisteren op de 311 gezeten, redelijk nieuw allemaal. Echt een geslaagde vernieuwing ! :)

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 01 sep 2011, 20:18
door Robin
doggys2 schreef:Dat klopt maar die is ook onleesbaar.
ziet er mij de 391 aan de stickers te zien aan de voorkant.


ik had het eigenlijk op deze, mij fout ;) :

In de UIC nummer zie je ook 308 staan.
CIMG4483.jpg
Links zie je 3083, stel #308 kast #3 ;)
CIMG4485.jpg

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 01 sep 2011, 20:39
door Stef
Daarnet terug de 378 gespot te FSNO, dit keer niet meer graffitiloos...

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 01 sep 2011, 20:43
door doggys2
Robin schreef:
doggys2 schreef:Dat klopt maar die is ook onleesbaar.
ziet er mij de 391 aan de stickers te zien aan de voorkant.


ik had het eigenlijk op deze, mij fout ;) :

In de UIC nummer zie je ook 308 staan.
CIMG4483.jpg
Links zie je 3083, stel #308 kast #3 ;)
CIMG4485.jpg

De 308 is door Robin nog gespot op 27-08-2011 dacht ik met de volledige frontnummer dus ik denk niet dat mijn foto de 308 is.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 04 sep 2011, 10:46
door ostbahnhof
gisteren in Opwijk de 380 met 378 gekoppeld.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 04 sep 2011, 13:15
door Stef
ostbahnhof schreef:gisteren in Opwijk de 380 met 378 gekoppeld.
Dan zitten die 2 waarschijnlijk al de hele week op de IC L.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 04 sep 2011, 13:18
door Steven
heb gisteren voor het eerst de 311 new look gezien. Deed de L trein Brussel Zuid - Antwerpen Centraal.