Pagina 86 van 124

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 04 sep 2011, 14:02
door TrainzDr3ver
Steven schreef:heb gisteren voor het eerst de 311 new look gezien. Deed de L trein Brussel Zuid - Antwerpen Centraal.
Heb hem ook gezien vanuit de trein, hij ging net stoppen te Mortsel-Deurnsesteenweg

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 04 sep 2011, 17:26
door Dorfmeister
Steven schreef:heb gisteren voor het eerst de 311 new look gezien. Deed de L trein Brussel Zuid - Antwerpen Centraal.
Ik heb gisteren de 3294 met de 311 en 378 gedaan. Den stuurpost is proper, wat een verschil :mrgreen:

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 29 sep 2011, 18:44
door Stijn91
Ik heb vandaag op de 391 gezeten, aan het fietsencompartiment en ik moet zeggen dat de modernisatie geslaagd is.
Is het aantal plaatsen er met de modernisatie op vooruitgegaan of zijn er minder plaatsen.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 29 sep 2011, 22:14
door LML
Ik heb de gemoderniseerde 'breaks' al wel zien rijden, maar heb er nog niet ingezeten...

'k Veronderstel dat er een aantal zitplaatsen minder zijn wegens het inbouwen van een multifunctionele ruimte...?

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 01 okt 2011, 18:06
door Treinen9880
Vandaag stond de 391 in TW Merelbeke. Ze waren bezig in de stuurpost (Onder het bestuurders paneel). Wat weet ik niet maar er kwamen computers aan te pas en ze waren precies testen aan het doen.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 02 okt 2011, 21:11
door Stef
380 staat al het ganse weekend op rust te FSNO, die zal morgen dus op de IC L zitten (te beginnen met IC 2330).

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 02 okt 2011, 22:00
door Teach2
Hoe zit het trouwens met die modernisering? De laatste die hier gemeld werd is ondertussen weeral twee maand geleden. Ik mag hopen dat er ondertussen toch nog minstens één buiten gekomen is?

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 19 okt 2011, 13:43
door Stijn91
Vandaag 391 gezien op de IC L naar Kortrijk. Vol graffiti. :twisted:

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 19 okt 2011, 14:41
door Treinen9880
Stijn91 schreef:Vandaag 391 gezien op de IC L naar Kortrijk. Vol graffiti. :twisted:
toen hij in Merelbeke stond voor de opendeurdag zag ik geen graffiti op de 391.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 19 okt 2011, 14:51
door Stijn91
Treinen9880 schreef:
Stijn91 schreef:Vandaag 391 gezien op de IC L naar Kortrijk. Vol graffiti. :twisted:
toen hij in Merelbeke stond voor de opendeurdag zag ik geen graffiti op de 391.
Hij hing langs 1 kant goed vol, andere kant niet kunnen zien. Het was als IC 2334 samen met nog een andere Break.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 20 okt 2011, 09:16
door Dieselfreak
Stijn91 schreef:Vandaag 391 gezien op de IC L naar Kortrijk.
Ik heb er gisteren in gezeten, van Kortrijk (08:15) tot Brussel-Zuid (09:19). Het is de tweede keer dat ik in een vernieuwde Break zit, en de eerste keer voor wat langere afstand, de eerste keer, in de 378, al meer dan een jaar geleden, heb ik er maar een tiental kilometer in gezeten, van Menen tot Kortrijk. Afbeelding Ik vind de modernisering redelijk geslaagd, het maakt een veel frissere indruk nu, alleen jammer van de eerste klasse, daar blijft niets meer van over na de verbouwing.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 20 okt 2011, 14:43
door Stijn91
Wat is de plaats waar de Breaks staan 's nachts, gisteren zat de 391 met de XXX op IC L (gezien om 12:59 te Denderleeuw), nu zat ik deze morgen in de 391 die van Brussel-Nat.-Luchthaven naar Gent-Sint-Pieters reed, om 7:55 te Denderleeuw.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 21 okt 2011, 16:30
door Stijn91
Deze morgen zat ik in Break 313, een vernieuwde break zonder graffiti.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 21 okt 2011, 16:31
door Steven
Stijn91 schreef:Wat is de plaats waar de Breaks staan 's nachts, gisteren zat de 391 met de XXX op IC L (gezien om 12:59 te Denderleeuw), nu zat ik deze morgen in de 391 die van Brussel-Nat.-Luchthaven naar Gent-Sint-Pieters reed, om 7:55 te Denderleeuw.
Breaks staan veruit overal in het land tijdens de nacht.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 23 okt 2011, 15:50
door msts.be
treop schreef:308
380
378
391
313
383
311

429 is ook al gekoppeld. nu nog de proeven
315 in volle opbouw
316 in volle opbouw
317 staat klaar om aan de opbouw te beginnen
309 voorbereidende werken zijn gestart
HDHW, graag reactie of deze lijst (pagina 82, 05/08/11) nog correct is. Robin liet ons de 316 zien op foto, hoe zit het met 429 en 315 ? En is men nu van zin het ritme op te voeren of blijft alles hetzelfde nu men aan de 800'en en Sprinters gaat beginnen ? Uiteindelijk was men 5 jaar geleden ook bezig met 3 modernisatieprogramma's tegelijkertijd en dat ging toch vlot ? De M4'en, I6'en en tweeledige, en toch was er elke 2 weken een stelletje klaar.