Pagina 90 van 124

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 10 mei 2012, 22:33
door KB
Ik heb vorige week in de vernieuwde 315 gezeten en ik vond hem nogal vreemd ruiken. Het leek wel een soort ontsmettingsmiddel of iets dergelijks. Op mijn terugreis (enkele uren later) hing die geur er nog. Wat kan dat geweest zijn?

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 11 mei 2012, 16:53
door Robin
kan misschien een kuisproduct zijn waarmee men snachts de treinen binnen kuist.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 11 mei 2012, 17:54
door Steven
Dat zou zeker kunnen die kuisproducten (indien voldoende gebruikt) hebben een langdurige en zeker in begin vrij sterke geur.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 23 jul 2012, 21:08
door Teach2
324 => 21/05/2012

Iemand die weet of er nog zijn?

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 23 jul 2012, 21:19
door Marcad
hallo

Hier zijn ze... 10% gedaan

01. 308 ==> 03-11-09
02. 380 ==> 06-05-10
03. 378 ==> 02-09-10
04. 391 ==> 13-01-11
05. 313 ==> 30-03-11
06. 383 ==> 16-06-11
07. 311 ==> 04-08-11
08. 429 ==> 08-11-11
09. 315 ==> 23-01-12
10. 316 ==> 17-02-12
11. 317 ==> 26-03-12
12. 309 ==> 17-04-12
13. 324 ==> 21-05-12
14. 310 ==> 05-06-12

gr
M

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 24 jul 2012, 02:26
door Asterix
Marcad schreef:Hier zijn ze... 10% gedaan
:roll: Is er een tijdspad uitgestippeld voor deze werkzaamheden?

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 24 jul 2012, 10:31
door MaartendeJ
Dieselfreak schreef:Het gaat ineens zoveel sneller...
De eerste treinen is het altijd nog even uitvinden wat je allemaal kan tegenkomen en wat er dan gedaan moet worden. Daarna zijn deze "problemen" bekend en is het sneller uit te vinden.

De vaak gemaakte vergelijking met de revisie van ICM: De 4011 (eerste gemoderniseerde treinstel) is 7 maart 2005 uit dienst gegaan, om 17 april 2007 weer in dienst te gaan. (9 oktober 2006 uit revisie).

De snelste gemoderniseerde ICM-III is de 4096: 46 dagen.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 31 jul 2012, 23:48
door Lukas
Hoi,

Vandaag zag ik Break 328.Deze was pas gemoderniseerd en ik zag deze in Rotselaar.

Lukas

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 06 aug 2012, 17:12
door Dieselfreak
Lukas schreef:Vandaag zag ik Break 328.Deze was pas gemoderniseerd en ik zag deze in Rotselaar.
Ik heb de 328 vanmorgen iets voor 9 uur gezien in Menen, hij deed, gekoppeld aan een niet-gemoderniseerd exemplaar, de IC L van 8:57 richting Brussel.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 12 aug 2012, 10:18
door Dieselfreak
Gisteren heb ik in de 383 gezeten, van Brussel tot Kortrijk.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 12 aug 2012, 18:33
door Terminus
Dieseltrein, de 383 is nu toch al meer dan een jaar klaar (zie lijstje van Marcad). Tenzij het een typfout is en je de 338 bedoelt?

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 12 aug 2012, 19:16
door Dieselfreak
Het was wel degelijk stel 383.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 24 sep 2012, 15:42
door 260689
327 rijd vandaag L586 Mechelen - Gent - Brugge. Is in gent gekoppeld met de de 391 die eveneens ook gemoderniseerd is.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 26 sep 2012, 23:57
door ziemon
dit gaat wel zeer langzaam... als 10% pas klaar is en er komt maar 1 stel per maand (!) naar buiten, dan duurt het nog meer dan 10 jaar (!). Dat kan toch niet de bedoeling zijn?

De seriemodernisering van de 87 ICMm 3-delers duurde maar 3 jaar.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 27 sep 2012, 02:59
door Asterix
Heeft de modernisering van de M4 ook geen decennium aangesleept?