Het grote quiztopic
Re: Het grote quiztopic
Ik bied naast de I6 nog het multifunctionele rijtuig van de M6 en M7 met een hele rij zitjes langs de ramen, en het motorrijtuig van de M7 met drie zitjes bij de trap.
Leuke vraag trouwens!
Leuke vraag trouwens!
Ook Desiro en break hebben enkele stoelen in langsrichting waar je met 3 (of meer) naast elkaar kan zitten.
Voor alle duidelijkheid bedoelde ik exact 3 stoelen naast elkaar, dus niet de lange rij zoals je tegenwoordig in de multifunctionele zone van bijna al het materieel hebt. De zoektocht naar een omvattend antwoord blijft open. 

De M7 Bmx 
edit aha, ik zie dat deze al gezegd geweest is, net als de I6. Nog doorzoeken dus.

edit aha, ik zie dat deze al gezegd geweest is, net als de I6. Nog doorzoeken dus.

-
I6, M7 BMx vanboven aan de deur, M7 BDx vanboven zijdelinks, Desiro achter de WC.
Het kan zijn dat er ook in de M6 en M5 zo zijn, maar dat weet ik niet.
-
- Contacteer:
In de M6 BD op de bovenverdieping ook inderdaad, in de M5 niet.desirootje schreef: ↑31 aug 2023, 22:49 I6, M7 BMx vanboven aan de deur, M7 BDx vanboven zijdelinks, Desiro achter de WC.
-
Als dit compleet is, gaat het naar trainlovertje die mijn vorige antwoord aanvulde, maar I6, M6 BD, M7 BDx, M7 BMx en desiro?
of missen we er nog, iemand enig idee of men dat heeft in de I10 met fietsafdeling ofzo?
of missen we er nog, iemand enig idee of men dat heeft in de I10 met fietsafdeling ofzo?
-