Tja, ik moest me hier nog wat meer voorstellen
Wel ik ben dus 15, ga naar het kaberchem en ben lid bij MTD waar je me dit weekend ook wel kan zien. Maar de 'echte' treintjes boeien me eigenlijk meer. Ah ja ook nog snel even zeggen dat ik Robiaan ben
Ik wou er nog een foto bij plaatsen maar dit lukt niet zelfs niet in zip formaat. Kan iemand mij even de truk vertellen? De foto hebben jullie dus nog te goed
je foto mag maar een bepaald aantal kb hebben he, kijk dus is naar de grote van je bestand? anders zelf ergens online zitten en hier een url gebruiken kan ook
Momenteel werkzaam bij Siemens (de door de NMBS uitverkozen partner om GSM-R te leveren).
Misschien/hopelijk kan ik later bij de NMBS aan de slag, want ik ben dus ook redelijk bezeten van treinen
Laatst gewijzigd door Traxxion op 24 dec 2007, 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Blackie schreef:want ik ben dus ook redelijk bezeten van treinen
Ik daarintegen heb al heel wat treinen bezeten...
Mijn droge humor hé
Welkom op het forum!
(En dat je maar snel taurussen mag bouwen voor de NMBS)
Ik zit in de Communications afdeling van Siemens, de taurussen komen van de Transportation afdeling
Siemens COM biedt wel heel het GSM-R gebeuren aan, en ook OTN (de glasvezels).
Steven schreef:ha zo de man die er mede moet voor zorgen dat ik dus op mijn loc reeks 11 vlot die gsm-r kan gebruiken dus? welkom op het forum, veel plezier hier
Da zit inderdaad in ons afdeling. Ik geloof dat ze nu ook bezig zijn met roaming testen.
idd de foto is gemaakt tijdens een uitstap naar bellewaerde op de heenreis naar bellewaerde heb ik de tijd gehad om treinen te fotograferen vooral in kortrijkomdat ik nog moest wachten op de trein naar ieper ik was vertrokken in oostende met de trein van 9u12 en toegekomen in kortrijk rond 10u12 ik moest ongeveer een half uur wachten in kortrijk op de trein naar ieper
Dit ben ik dus. Mijn haar is ondertussen wel wat korter geworden. De foto is genomen in het buffetrijtuig van het TSP waar ik ook vrijwilliger ben. Mijn hobby's zijn treinen,met vrienden weggaan en af en toe tekenen.