Het fotoboek van jos sparla lijn 24 Aken west - montzen

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Shrek

Re: Het fotoboek van jos sparla lijn 24 Aken west - montzen

Bericht door Shrek »

zouden ze nu zo slim zijn de oude brug weg te halen voor de bovenleiding er hangt of prullen ze liever :P
Gerard

Bericht door Gerard »

Zeer triest dit hele gebeuren,,
Dat sommige mensen vanwege hun jaloezie op enkele foto's commentaar moeten geven vanachter hun pc dat het "weer niet veilig is",, die mensen moeten hun * maar eens houden.

Ik ben vaak genoeg met Jos wezen spotten en weet als geen ander hoe erg hij op veiligheid let, jullie moeten gewoon eens op houden moeilijk te doen en gewoon jullie mond houden serieus waar,,

Als jullie commentaar hebben op foto's wijs dan die persoon er zelf op met een persoonlijk bericht of iets dergelijks, Jos deed altijd veel zijn best om hier foto's te plaatsen en dat er dan weer zo op moet worden gereageerd vind ik niets anders dan zwak.

Meer heb ik niet meer te vertellen hier,, dat hebben jullie op dat andere forum van veiligheid of weet ik veel wat ook wel kunnen lezen,, maar dat was ook weer allemaal niet waar ;)

Groeten
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Dat sommige mensen vanwege hun jaloezie op enkele foto's commentaar moeten geven vanachter hun pc dat het "weer niet veilig is",, die mensen moeten hun * maar eens houden.
Dat is gezever, meerdere bestuurders hebben personen gezien die zich op de sporen bevonden terwijl er verkeer naderde, of zich te dicht bevonden. Sommigen hebben het niet nagelaten dit te melden uit reden van veiligheid. Het heeft dus geen snars met jaloezie te maken.

Langs de andere kant is er geen enkel bewijs dat dit Jos was aangezien er nooit een foto is gepost die genomen was vanop de sporen zelf. Akkoord, sommige punten zijn of leken van dichtbij te zijn, maar daar heb ik zelf als niet-spotter geen zicht op. Vandaar dat ik al vermeldde "pas op dat men niet de verkeerde mensen beschuldigd". Ik blijf dus neutraal, maar bovenstaande opmerking was er wel naast.
Gerard

Bericht door Gerard »

Dietrich schreef:
Dat is gezever, meerdere bestuurders hebben personen gezien die zich op de sporen bevonden terwijl er verkeer naderde, of zich te dicht bevonden. Sommigen hebben het niet nagelaten dit te melden uit reden van veiligheid. Het heeft dus geen snars met jaloezie te maken.

Langs de andere kant is er geen enkel bewijs dat dit Jos was aangezien er nooit een foto is gepost die genomen was vanop de sporen zelf. Akkoord, sommige punten zijn of leken van dichtbij te zijn, maar daar heb ik zelf als niet-spotter geen zicht op. Vandaar dat ik al vermeldde "pas op dat men niet de verkeerde mensen beschuldigd". Ik blijf dus neutraal, maar bovenstaande opmerking was er wel naast.
Ik heb het alleen over Jos,, over de anderen heb ik niets te melden want die ken ik niet
Sander

Bericht door Sander »

Gerard schreef:Zeer triest dit hele gebeuren,,
Ik weet niet wat jij ervan denkt, maar ik vind het niet bepaald veilig als je in het schouwpad foto's staat te maken - zo'n pad is echt niet aangelegd als wandelroute ofzo. En het heeft niets met jaloezie te maken, maar wel met het slechte voorbeeld geven: iemand anders ziet de foto's van Jos, en wil nog wat dichterbij komen, en een ander ziet die weer, en gaat vervolgens in het spoor staan. Gezond verstand is blijkbaar niet voor iedereen weggelegd Gerard; er zijn serieus veel mensen die gerust in het spoor gaan staan omdat zij anderen dat ook hebben zien doen. En dat is waar het hier allemaal om draait, en dat vind ik het juist erg triest dat Jos al z'n foto's weghaalt en zo moeilijk doet na een paar terechte opmerkingen van mensen die niet achter de PC, maar in de cabine zitten.
Gerard

Bericht door Gerard »

Natuurlijk heb je punten die op waarheid berusten,, maar die mensen in de cabine weten niet hoe erg Jos op veiligheid let,, maarja ik heb mijn mening gegeven en dat is voor mij klaar zo.
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Gerard schreef:Ik heb het alleen over Jos,, over de anderen heb ik niets te melden want die ken ik niet
Het gaat ook over Jos, ik zou niet weten over wie anders het in dit topic gaat.
Gerard

Bericht door Gerard »

Gerard schreef:
Dietrich schreef:
meerdere bestuurders hebben personen gezien die zich op de sporen bevonden terwijl er verkeer naderde, of zich te dicht bevonden.
Hier had je het over andere personen dan Jos,, en ik had het alleen over Jos en ik betrek die andere mensen er niet bij want dat heb ik niet gezien,,
En voor mij is deze discussie klaar,

Groetjes
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Ik weet niet wie die andere zijn, volgens sommigen is dit de Jos van dit forum.

Ik blijf neutraal zoals ik al zei. Terwijl ik niet zal ontkennen dat anderen misschien gelijk hebben met de opmerking dat sommige foto's te dicht tegen het spoor genomen zijn.
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

Ik lees de topic niet helemaal, maar één ding moet me van het hart.
Vroeger was dit een topic dat ik echt volgde, omwille van de mooie foto's.

Maar blijkbaar moet de jaloezie weer de kop opsteken en enkelen in het harnas jagen.

Ergerlijk...

BDJ
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

Ik ben vaak genoeg met Jos wezen spotten en weet als geen ander hoe erg hij op veiligheid let, jullie moeten gewoon eens op houden moeilijk te doen en gewoon jullie mond houden serieus waar,,

Als jullie commentaar hebben op foto's wijs dan die persoon er zelf op met een persoonlijk bericht of iets dergelijks, Jos deed altijd veel zijn best om hier foto's te plaatsen en dat er dan weer zo op moet worden gereageerd vind ik niets anders dan zwak.

Meer heb ik niet meer te vertellen hier,, dat hebben jullie op dat andere forum van veiligheid of weet ik veel wat ook wel kunnen lezen,, maar dat was ook weer allemaal niet waar ;)

Groeten
dit gaat em niet om jaloezie, maar om veiligheid !
ik denk altijd eerst aan veiligheid, dat er weinig plaats is weet ik, en je kan ook mooie foto's maken zonder perron, op veilige afstand, en ik ken jos niet persoonelijk,dus weet ik niet wat voor veiligheids maatreggelen hij neemt ...
voor mij discussie gesloten, iedereen zal hier een andere mening op hebben ...
terug on topic dus ..

greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Steven

Bericht door Steven »

Groeten
de veiligste plaats is ergens ten velde of op de openbare weg, niet net langs het spoor. de foto's die deze indruk gaven zo gemaakt te zijn hebben een aantal mensen hier hun reactie doen bepalen. die paar foto's kunnen er voor zorgen dat andere mensen soms verkeerde zaken gaan doen. dat was de enige en belangrijkste opmerkingen die er gemaakt geweest is. Het feit dat hier mensen nog steeds alles blijven herhalen ondanks mijn poging om terug naar de foto's te gaan bewijst dat andere mensen (en ik stoor me er al matig aan als TB) het nog erger vinden als mezelf dat er dergelijke foto's online komen van op dergelijke plaatsen. Altijd denken aan het feit dat niet iedereen even veilig denkt als uzelf moet er voor zorgen dat je bepaalde foto's beter prive/persoonlijk gaat houden.
Door dergelijke foto's wat meer prive te houden zal je al eens een discussie voorkomen zoals bovenstaande. foto's gemaakt vanop ruimere afstanden gaan dat probleem niet geven.
nilsjanssen

Bericht door nilsjanssen »

Hoi ben eigendlijk pas ingeschreven sins 15 augustus 2008,
:wink:
maar heb eigenlijk al een paar maanden het forum bezocht als gast.
:!:
Eerlijk gezegt ben ik een groot fan van lijn 24 en zeker van het

FOTOBOEK VAN JOS SPARLA :wink:

Er waren veel plaatsen waar gefotografeerd werd en de foto's waren nooit saai.
:D
daarom heb ik mij eigendlijk ingeschreven op dit forum om mee te kunnen
discuteren
Helaas is er nu alleen nog maar een lege plaats over gebleven
:(
groetjes nils :oops:
Gerard

Bericht door Gerard »

nilsjanssen schreef:Hoi ben eigendlijk pas ingeschreven sins 15 augustus 2008,
:wink:
maar heb eigenlijk al een paar maanden het forum bezocht als gast.
Eerlijk gezegt ben ik een groot fan van lijn 24 en zeker van het

FOTOBOEK VAN JOS SPARLA :wink:

Er waren veel plaatsen waar gefotografeerd werd en de foto's waren nooit saai.
:D
yep yep helemaal gelijk
Shrek

Bericht door Shrek »

Ik zu het ook liever hebben moest de discussie over de foto's in de daartoe bestemde topic gebeuren zodat we hier alleen maar kunnen genieten van de mooie beelden :roll:
Gesloten