Geplaatst: 01 jun 2006, 09:11
tuurlijk is dat belangrijk hoeveel je verdiend, maar of het heel uw leven daardoor moet bepalen is nog een andere vraag in mijn ogen. dus blijft de vraag eigenlijk hoeveel je er wakker van ligt van uw loon?
AntiDLC schreef:Trouwens , dlc , staat dat voor dillen & lejeune cowboys ?
Ik dacht eerder aan Dillen's Low-budget Company...
Voeten op tafel:
Er is helemaal geen stuurtafel op een Class66, dus dan maar op het instrumentenpaneel. Lekker proffesioneel!
koptelefoons op de bol:
Voor de gezondheid, zodat men niet na 10 jaar Class66 rijden een
hoorapparaat moet dragen.
Camionettes van't werk die per total gereden worden:
Dat komt doordat men na bv een lange nachtdienst met een dienstauto
van Aken naar Antwerpen moet rijden en dan een beetje begint te knikken en dan
Voor het ogenblik is het zo dat de treinbestuurders van B-cargo niet officieel in dienst zijn bij B-cargo. Wij worden door B-cargo gehuurd en zijn wat personeelszaken betreft eigenlijk in dienst van de Nmbs Holding, die verantwoordelijk is voor de statutaire aanwervingen. Er zullen de komende jaren bij de nmbs nog veel statutairen worden aangeworven, dus een uitstervend ras zijn de statutairen zeker niet bij de nmbs. Ik las trouwens ergens dat het de bedoeling is om B-cargo Belgisch te houden, duimen dat dat ook zo zal zijn. We hebben alvast een goede stap gezet met onze rechtstreekse nieuwe treinen van Duisburg naar Antwerpse en Zeebrugse haven die vanaf vorige week zijn beginnen rijden. Ook richting Frankrijk zijn er nieuwe trajecten aangekondigd in samenwerking (het kan wel degelijk beste dlc'ersgroentje schreef:De huidige bestuurders bij B-Cargo zullen inderdaad niet gauw hun loon zien verminderen. Maar wees maar zeker dat, mocht B-Cargo ooit verkocht worden, of zelfs maar autonoom worden gemaakt, dat ze geen statutairen meer zullen aanwerven. En dat de loonvoorwaarden van deze nieuwe bestuurders heel wat minder zullen zijn... En dan is het gewoon afwachten... Bij Belgacom werken ook nog altijd een paar statutaire PTT-ers, maar ze zijn een snel uitstervend ras. En regelmatig blijven ze in dienst, maar worden ze op non-actief gezet, wat verlies betekent van de meeste premies. En dan nog is het goedkoper voor Belgacom
Ik hoop ook dat B-cargo Belgisch blijft en als ik zie dat in Nederland meer en meer treinen van B-cargo rijden dan denk ik inderdaad dat men wakker aan het worden is. De volgende stap is dat men nu van Raillion moet afgeraken en die treinen volledig in eigen beheer gaan rijden.groentje schreef: Voor het ogenblik is het zo dat de treinbestuurders van B-cargo niet officieel in dienst zijn bij B-cargo. Wij worden door B-cargo gehuurd en zijn wat personeelszaken betreft eigenlijk in dienst van de Nmbs Holding, die verantwoordelijk is voor de statutaire aanwervingen. Er zullen de komende jaren bij de nmbs nog veel statutairen worden aangeworven, dus een uitstervend ras zijn de statutairen zeker niet bij de nmbs. Ik las trouwens ergens dat het de bedoeling is om B-cargo Belgisch te houden, duimen dat dat ook zo zal zijn. We hebben alvast een goede stap gezet met onze rechtstreekse nieuwe treinen van Duisburg naar Antwerpse en Zeebrugse haven die vanaf vorige week zijn beginnen rijden. Ook richting Frankrijk zijn er nieuwe trajecten aangekondigd in samenwerking (het kan wel degelijk beste dlc'ers) met Fret en de sncf. We zitten dus op het juiste spoor maar het kan altijd beter natuurlijk.
en als je weet dat hupac zwitsers is dan weet je eigenlijk dat er al 1 zwitser een voet in belgie heeft en met wat geduld staat de volgende er ook (sbb cargo)Concurrent schreef:DLC zit ook op het spoor zennepijs alleen dat het tegenspoor gaat zijn
![]()
Als je van de week hoorde dat er 4 nieuwe locs bijkomen , ben ik eens benieuwd wat ze gekocht hebben...Schijnt dat er ook 2 HLE's gaan bijzitten.
Jullie weten misschien al dat DLC voor een groot deel in ghanden is van HUPAC , idem dito bij R4C , en ik heb zo'n gedacht dat die groep zich op termijn serieus wil uitbreiden!
hoe bedoel je nmbs bestuurders eerste categorie?Concurrent schreef:Inderendied.Ik volgende zaterdag al naar vergadering van NMBS voor treinbestuurder eerste categoriekzeg niet dat ik naat NMBS verhuis he , maar ga toch eens luisteren op de info!