Ik zie toch nog zeer regelmatig een 13 van de reeks 1330 - 1339 de IC-A verzekeren.. Deze zullen dan toch nog niet allemaal terug cargo doen blijkbaar..Shrek schreef:Weet er iemand waarom de versleten 16 weer van stal gehaald is? Zijn de 13tjes terug naar b-cargo?
Exit HLE 16?
Re: Exit HLE 16?
Hallo,
Vandaag nog eens langs lijn 50A gestaan, doch helaas geen 16'ers meer gezien.
Ik heb zelfs horen waaien dat het intussen weer 'over en uit' is...
Groeten,
Joris De Mol
Vandaag nog eens langs lijn 50A gestaan, doch helaas geen 16'ers meer gezien.
Ik heb zelfs horen waaien dat het intussen weer 'over en uit' is...

Groeten,
Joris De Mol
- trainfreak
Dat die 16's terug zouden gebold hebben dat zal wel voor die TSP-rit geweest zijn.
Nu dat die rit niet meer doorgaat, zouden die 16's in principe ook niet meer moeten bollen.
Nu dat die rit niet meer doorgaat, zouden die 16's in principe ook niet meer moeten bollen.
-
- Contacteer:
Staan de loks nu weer / nog in Oostende?
Ik had geboekt voor de afscheidsrit, maar deze gaat niet door. Wel al hotel geboekt en ik ga toch maar vrijdag P-treinen fotograferen in Brussel. Zaterdag dan reeks 16 fotograferen als dat kan.
Groeten .... Ludo
Ik had geboekt voor de afscheidsrit, maar deze gaat niet door. Wel al hotel geboekt en ik ga toch maar vrijdag P-treinen fotograferen in Brussel. Zaterdag dan reeks 16 fotograferen als dat kan.
Groeten .... Ludo
-
Sorry, Ik was niet duidelijjk genoeg.
Ik hoop de reeks 16 te fotograferen waar ze zijn gestationeerd. Als dat Oostende is, zou ik daar graag willen kijken in de hoop ze te kunnen fotograferen. Ben er nooit geweest, dus weet ik niet of dat mogelijk is. Als ze binnen staan, hoop ik toch iets te kunnen zien door toestemming te vragen.
Groeten .... Ludo
Ik hoop de reeks 16 te fotograferen waar ze zijn gestationeerd. Als dat Oostende is, zou ik daar graag willen kijken in de hoop ze te kunnen fotograferen. Ben er nooit geweest, dus weet ik niet of dat mogelijk is. Als ze binnen staan, hoop ik toch iets te kunnen zien door toestemming te vragen.
Groeten .... Ludo
Ik denk dat je wel binnen moet raken via een zwijweggetje achteraan de Tw van Oostende, mits toelating natuurlijk. Je zal als eerste op de 1603 afstappen dan die daar ergens in de buurt staat.
De 1608 enz staan daar nu ook heel dicht in de buurt (enkele sporen verder in de bundels)The_gold schreef:Ik denk dat je wel binnen moet raken via een zwijweggetje achteraan de Tw van Oostende, mits toelating natuurlijk. Je zal als eerste op de 1603 afstappen dan die daar ergens in de buurt staat.
Te wachten op wat komen zal.. of nooit meer komen zal.Beesty schreef:De 1608 enz staan daar nu ook heel dicht in de buurt (enkele sporen verder in de bundels)The_gold schreef:Ik denk dat je wel binnen moet raken via een zwijweggetje achteraan de Tw van Oostende, mits toelating natuurlijk. Je zal als eerste op de 1603 afstappen dan die daar ergens in de buurt staat.
Allemaal ontzettend bedankt voor de info!
Ik heb alle loks (7) in Oostende mogen fotograferen.
De 1602 stond binnen in de werkplaats en ik heb daar met toestemming geweldige foto's mogen maken.
De 1604 stond onder de rijdraad en deze staat er als calamiteitenlok. Hij was dus voorzien van stroom en de 1603 stond ertegen.
1605 met de 2119 voor de werkplaats
De 1601 met een paar wagons voor de werkplaats
Op een kopspoortje stond de gouden 1608 voor de 1606.
Ik heb me laten vertellen door de werknemer die me heeft begeleid, dat de loks eind dit jaar worden verschroot ........
Geen TSP-rit, maar toch een wardig afscheid. De foto's zal ik binnenkort tonen.
Ik heb alle loks (7) in Oostende mogen fotograferen.
De 1602 stond binnen in de werkplaats en ik heb daar met toestemming geweldige foto's mogen maken.
De 1604 stond onder de rijdraad en deze staat er als calamiteitenlok. Hij was dus voorzien van stroom en de 1603 stond ertegen.
1605 met de 2119 voor de werkplaats
De 1601 met een paar wagons voor de werkplaats
Op een kopspoortje stond de gouden 1608 voor de 1606.
Ik heb me laten vertellen door de werknemer die me heeft begeleid, dat de loks eind dit jaar worden verschroot ........

Geen TSP-rit, maar toch een wardig afscheid. De foto's zal ik binnenkort tonen.
-
Heel jammer
Ik wou dat ik ook nog eens kon gaan kijken naar daar (iemand interesse?)
Maar wat ik niet kan geloven is dat ze zo snel zullen worden verschroot, Zoals je wel weet zijn zelf de locs van de reeks 18,15 na jaren pas gesloopt...En ze zijn nog niet allemaal gesloopt hoor.
calamiteitenlok: wat betekend dat?

Maar wat ik niet kan geloven is dat ze zo snel zullen worden verschroot, Zoals je wel weet zijn zelf de locs van de reeks 18,15 na jaren pas gesloopt...En ze zijn nog niet allemaal gesloopt hoor.
calamiteitenlok: wat betekend dat?
-
- Contacteer: