Re: BENELUX
Geplaatst: 25 sep 2009, 19:43
Uiteraard maar op dit moment is deze foto wel leuk natuurlijk !260689 schreef:de reeks 11 gaan we nog overal zien hoor.
Uiteraard maar op dit moment is deze foto wel leuk natuurlijk !260689 schreef:de reeks 11 gaan we nog overal zien hoor.
En zeker op een lijn waar je het minst van verwachtam62 schreef:Uiteraard maar op dit moment is deze foto wel leuk natuurlijk !260689 schreef:de reeks 11 gaan we nog overal zien hoor.
Deze heeft al gereden op de lijn Brussel - luxemburg met M6 dacht ik.b-loc schreef:Kan een HLE11 in trek-duw staan met één van de belgische rijtuigen?
Maar niet in trek en duw.Robin schreef:Deze heeft al gereden op de lijn Brussel - luxemburg met M6 dacht ik.b-loc schreef:Kan een HLE11 in trek-duw staan met één van de belgische rijtuigen?
Waarom werden deze ochtend de zuurstokken vervangen door Belgische rijtuigen?jan_olieslagers schreef:Vanochtend gezien: 11-- + 7*I + 2802
Er is een uitleg, ik weet het wel, mar het blijfteen koddig zicht...
Omdat er een zuurstokken ram naar de HSA Amsterdam - Rotterdam is moeten gaan en ter vervanging hebben ze dus een ram van 4 I10B/ 2 I10A en 1 I6B rijtuig toegevoegdJeroen schreef:Waarom werden deze ochtend de zuurstokken vervangen door Belgische rijtuigen?jan_olieslagers schreef:Vanochtend gezien: 11-- + 7*I + 2802
Er is een uitleg, ik weet het wel, mar het blijfteen koddig zicht...
Nee, omdat er een extra stam voor de Benelux nodig was voor het lang keren in Brussel is die stam met NMBS-rijtuigen er gekomen.260689 schreef:Omdat er een zuurstokken ram naar de HSA Amsterdam - Rotterdam is moeten gaan en ter vervanging hebben ze dus een ram van 4 I10B/ 2 I10A en 1 I6B rijtuig toegevoegdJeroen schreef:Waarom werden deze ochtend de zuurstokken vervangen door Belgische rijtuigen?
Niet juist. Nick heeft gelijk. Er is één stam naar Nederland gegaan om te gaan rijden op de HSL Amsterdam-Rotterdam.rvdborgt schreef:Nee, omdat er een extra stam voor de Benelux nodig was voor het lang keren in Brussel is die stam met NMBS-rijtuigen er gekomen.260689 schreef:Omdat er een zuurstokken ram naar de HSA Amsterdam - Rotterdam is moeten gaan en ter vervanging hebben ze dus een ram van 4 I10B/ 2 I10A en 1 I6B rijtuig toegevoegdJeroen schreef:Waarom werden deze ochtend de zuurstokken vervangen door Belgische rijtuigen?
Groetjes,
Rian
Voor die stam in de plaats is er een andere stam met ICR gekomen (met deels nog geel-blauwe rijtuigen). En daarmee hadden ze gewoon door kunnen gaan zonder wijzigingen in de omloop. Maar omdat de stuurstanden buiten gebruik gaan en er meer Traxxen worden ingezet, wilde men ook in Brussel lang gaan keren. En daarvoor was die NMBS-stam nodig.Bartjedj schreef:Niet juist. Nick heeft gelijk. Er is één stam naar Nederland gegaan om te gaan rijden op de HSL Amsterdam-Rotterdam.rvdborgt schreef:Nee, omdat er een extra stam voor de Benelux nodig was voor het lang keren in Brussel is die stam met NMBS-rijtuigen er gekomen.260689 schreef:Omdat er een zuurstokken ram naar de HSA Amsterdam - Rotterdam is moeten gaan en ter vervanging hebben ze dus een ram van 4 I10B/ 2 I10A en 1 I6B rijtuig toegevoegd