Stations raden met een luchtfoto
Re: Stations raden
Foto is niet zo scherp dan de voorgaande exemplaren, maar ik doe een wilde gok:
Olen?
Olen?
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
Olen kan het niet zijn, daar is een grote parking bij het station en liggen er veel sporen.LML schreef:Foto is niet zo scherp dan de voorgaande exemplaren, maar ik doe een wilde gok:
Olen?
Gevonden! (ex) Adegem, op de lijn Maldegem-Eeklo!
Mijn interpretatie was: niet geelectrificeerd, geen perrons (meer), geen indrukwekkende overwegsignalisatie (kruispunt Canadezenlaan). Ik twijfelde zelfs of er nog spoor lag...
Mijn interpretatie was: niet geelectrificeerd, geen perrons (meer), geen indrukwekkende overwegsignalisatie (kruispunt Canadezenlaan). Ik twijfelde zelfs of er nog spoor lag...
spoorwegrealist
hierbij de nieuwe opgave
- Bijlagen
-
- station5bsn.jpg (41.36 KiB) 3554 keer bekeken
spoorwegrealist
-
Hamont.
(als het juist is, dan heb ik geen nieuwe opgave te bieden want ik zit op kantoor... voor mijn part mag Stefanic nogmaals, als hij nog eentje in petto heeft)
(als het juist is, dan heb ik geen nieuwe opgave te bieden want ik zit op kantoor... voor mijn part mag Stefanic nogmaals, als hij nog eentje in petto heeft)
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
da's snel, Jan, (en juist)
Hierbij dan een aanhorigheidje van een station, ik denk ook niet te moeilijk:
Hierbij dan een aanhorigheidje van een station, ik denk ook niet te moeilijk:
- Bijlagen
-
- station6sn.jpg (45.31 KiB) 3533 keer bekeken
spoorwegrealist
yep! Ik moet het precies toch wat moeilijker zoeken... doe maar Steven...
spoorwegrealist
-
Huh? Was er ooit een onderhoudsfaciliteit in Bertrix? Tractiewerkplaats? Werkplaats rijtuigen?Steven schreef:bertrix?
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
een TW, depot van verschillende dieselreeksen (52/53/54 hebben daar als laatste dienst gehad samen met de MW). gedoemd te verdwijnen net zoals vele andere werkplaatsen uit de tijd van de stoom zijn verdwenen. terug naar de wedstrijd nu.jan_olieslagers schreef:Huh? Was er ooit een onderhoudsfaciliteit in Bertrix? Tractiewerkplaats? Werkplaats rijtuigen?Steven schreef:bertrix?
Inderdaad, kort bij de deur mag dus ook. Heel juist, Mollem is een stopplaats langs de L60.
Even een hele makkelijke met de 3D-gebouwen aangezet...
Waar is dit...
Waar is dit...

Spoorse groeten,
Davy Ickx
Davy Ickx