Treinstaking dreigt op 18 oktober

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Darko

Re: Treinstaking dreigt op 18 oktober

Bericht door Darko »

Da railtime niks kan weergeven is normaal.. ik heb het geluk gehad om de ICk te kunnen nemen (allé beperkte ICk met 2 breaks die enkel rijdt tussen genk en leuven) en de TBG moet elke keer in leuven en genk bellen om te vragen/smeken om toch nog eens terug te kunnen rijden. en de TB jah.. een jonge gast :D en mijn welgemeende chapeau!! dat hij toch rijdt en me zo een busrit van een uur spaarde :p voor een traject dat met den ijzeren weg op 10 minuten wordt afgelegd.
Shrek

Bericht door Shrek »

bij de vorige 24u-staking (november 2009 dacht ik) werkte de railtime wel !
Toen heb ik nog zitten volgen dat enkele treinen in West-Vlaanderen de hele dag door gereden hebben :)
calabria

Bericht door calabria »

Shrek schreef:bij de vorige 24u-staking (november 2009 dacht ik) werkte de railtime wel !
Toen heb ik nog zitten volgen dat enkele treinen in West-Vlaanderen de hele dag door gereden hebben :)
Inderdaad! En nu rijdt er zo helemaal niks in West-Vlaanderen. De vaksbondsbazen zullen gedacht hebben, beetje opstandig niet mee staken daar in Brugge, dat laten we niet opnieuw gebeuren. :evil:
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Tussen Kortrijk en Poperinge rijden de IC's af en toe nog. Dus er rijdt wel degelijk nog iets in W-Vlaanderen.
Satyricon

Bericht door Satyricon »

Welke acties zijn er morgenmiddag gepland?
RIDCO

Bericht door RIDCO »

Volgens De Lloyd van vandaag zal Crossrail een schadeclaim indienen, niet via de dienst regulering maar wel rechstreeks bij de rechtbank.
calabria

Bericht door calabria »

Inderdaad tussen Kortrijk en Poperinge rijdt af en toe een trein, net als tussen Kortrijk en Gent (en zelfs verder tot Leuven).

Lijstje van waar soms treinen rijden:

Kortrijk-Poperinge
Kortrijk-Gent
Aalter-Gent
Sint-Niklaas-Dendermonde
Gent-Mechelen
Mechelen-Leuven
Leuven-Hasselt(-Genk)
Luchthaven-Landen
Herentals-Mol
Hasselt-Mol
Neerpelt-Mol
Turnhout-Herentals

Deze morgen reed ook de L trein Hasselt-Leuven nog, al heel de middag niet meer.
Trein 2208 (Gent-Genk) zou ook zijn hele reisweg hebben afgelegd maar daar geloof ik nu eens niks van (net als een bepaalde IR De Panne-Landen dat zou gedaan hebben).

Wie neemt de uitdaging aan: reis van Poperinge tot Neerpelt op een dag als deze.
eagleheart
Contacteer:

Bericht door eagleheart »

In Antwerpen heeft nog niets gereden vandaag, en ook gisteren werden alle treinen na 22uur afgeschaft en de treinen die voor 22uur vertrekken werden afgeschaft in het eerstvolgende station als het 22 uur werd.
in berchem staat een klein stakingspiket(4-5man), ik heb een paar impressies gemaakt in berchem en centraal. Maar die foto's komen er een van volgende dagen op als men internet stopt met staken:D
Teach2

Bericht door Teach2 »

Volgens De Lloyd van vandaag zal Crossrail een schadeclaim indienen, niet via de dienst regulering maar wel rechstreeks bij de rechtbank.
Goed. Ik hoop dat ze winnen.
Darko

Bericht door Darko »

calabria schreef:Inderdaad tussen Kortrijk en Poperinge rijdt af en toe een trein, net als tussen Kortrijk en Gent (en zelfs verder tot Leuven).

Lijstje van waar soms treinen rijden:

Kortrijk-Poperinge
Kortrijk-Gent
Aalter-Gent
Sint-Niklaas-Dendermonde
Gent-Mechelen
Mechelen-Leuven
Leuven-Hasselt(-Genk)
Luchthaven-Landen
Herentals-Mol
Hasselt-Mol
Neerpelt-Mol
Turnhout-Herentals

Deze morgen reed ook de L trein Hasselt-Leuven nog, al heel de middag niet meer.
Trein 2208 (Gent-Genk) zou ook zijn hele reisweg hebben afgelegd maar daar geloof ik nu eens niks van (net als een bepaalde IR De Panne-Landen dat zou gedaan hebben).

Wie neemt de uitdaging aan: reis van Poperinge tot Neerpelt op een dag als deze.
wel :p van poperinge naar kortrijk, van kortrijk naar gent van gent naar mechelen van mechelen naar leuven van leuven naar hasselt van hasselt naar mol en van mol naar neerpelt :p estimated time: Den hele dag en ge zijt er wel :p
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Ik wil de uitdaging wel eens aangaan een volgende keer en als ik diezelfde dag ook verlof heb. :) Wel niet noodzakelijk Poperinge tot Neerpelt.
Shrek

Bericht door Shrek »

Teach2 schreef:
Goed. Ik hoop dat ze winnen.
Dan is nmbs-logistics gewoon nog wat meer geld kwijt.
Dit zou van de vakbonden of het personeel moeten komen...
Lukas

Bericht door Lukas »

Hoi,

Vandaag was het maar stil in Leuven.Ik heb slechts 2 treinen gezien;Dezemorgen reed de trein van 7u27 met bestemming Luchthaven-De Panne wel.Vanavond reed er een IR trein naar Mechelen en Kortrijk (Vertrek 17u48).

Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Darko

Bericht door Darko »

Lukas schreef:Hoi,

Vandaag was het maar stil in Leuven.Ik heb slechts 2 treinen gezien;Dezemorgen reed de trein van 7u27 met bestemming Luchthaven-De Panne wel.Vanavond reed er een IR trein naar Mechelen en Kortrijk (Vertrek 17u48).

Lukas
er hebben rond de middag nog treinen gereden op het traject leuven-aarschot-hasselt, leuven-mechelen, landen-luchthaven(door leuven dus) en leuven-landen-hasselt-gent
Tim

Bericht door Tim »

RIDCO schreef:Volgens De Lloyd van vandaag zal Crossrail een schadeclaim indienen, niet via de dienst regulering maar wel rechstreeks bij de rechtbank.
Het filmpje kan je hier zien: http://www.lloyd.be/nl/lloydtv/item.php?id=304
Plaats reactie