BENELUX
Re: BENELUX
NS personeel mag geen dienst meer doen op de I6/I10 rijtuigen door deur problemen.
Hier is het hele verhaal te lezen: https://www.ovmagazine.nl/2016/05/ns-pe ... aald-1245/
Groetjes uit Nederland
Hier is het hele verhaal te lezen: https://www.ovmagazine.nl/2016/05/ns-pe ... aald-1245/
Groetjes uit Nederland
-
- Berichten: 603
- Lid geworden op: 27 feb 2012, 21:07
- Locatie: Nederland
Re: BENELUX
Erg, erg jammer altijd, dit soort anonieme reacties van mensen welke amper of geen kennis van zaken hebben.Eric0641 schreef:Stelletje prutsers van de NS
Geeft mij altijd een goed beeld van de persoon achter een bericht.........
Vindt U een foto mooi, klik op het duimpje ter waardering, dan weet ik wat jullie leuk vinden

Re: BENELUX
deze quote kan anders ook tellen: liever geen trein dan een oude trein
FNV Spoor wil dat de NS-directie nog eens goed nadenkt over de inzet van de rijtuigen, volgens Van den Berg oldtimers: “Dan voldoe je misschien niet meer aan de concessievoorwaarden van 32 ritten per dag, maar nood breekt wet.”
Re: BENELUX
Je moet mijn reactie niet al te serieus nemen. Het kan gebeuren dat er een fout wordt gemaakt maar fouten zijn er om op te lossen.Meesterpeter schreef:Erg, erg jammer altijd, dit soort anonieme reacties van mensen welke amper of geen kennis van zaken hebben.Eric0641 schreef:Stelletje prutsers van de NS
Geeft mij altijd een goed beeld van de persoon achter een bericht.........




Re: BENELUX
Ik vraag me trouwens af wat de echte oorzaak is. Ik zie o.a. de volgende mogelijkheden:Eric0641 schreef:Je moet mijn reactie niet al te serieus nemen. Het kan gebeuren dat er een fout wordt gemaakt maar fouten zijn er om op te lossen.Meesterpeter schreef:Erg, erg jammer altijd, dit soort anonieme reacties van mensen welke amper of geen kennis van zaken hebben.Eric0641 schreef:Stelletje prutsers van de NS
Geeft mij altijd een goed beeld van de persoon achter een bericht.........
- het NS-personeel heeft inderdaad te weinig instructie gekregen. Ik vraag me dan wel af wat het verschilk is met 2011-2012, toen er ook een tijdje I6/I10 in de Benelux heeft gereden.
- het NMBS-materieel begint langzamerhand meer kleine defecten te vertonen. Het NMBS-personeel weet daar echter beter mee om te gaan omdat ze het materieel nu eenmaal beter kennen.
Ik ben benieuwd of de inspecties van ILT iets opleveren.
Groetjes,
Rian
Re: BENELUX
Het verschil met toen was er niet er waren toen ook problemen met deuren, Waarna het personeel van de NS niet meer wou werken op de I6/I10 rijtuigen. Op die manier zijn die dingen snel terug gegaan naar België in 2012.rvdborgt schreef:Ik vraag me trouwens af wat de echte oorzaak is. Ik zie o.a. de volgende mogelijkheden:Eric0641 schreef:Je moet mijn reactie niet al te serieus nemen. Het kan gebeuren dat er een fout wordt gemaakt maar fouten zijn er om op te lossen.Meesterpeter schreef:Erg, erg jammer altijd, dit soort anonieme reacties van mensen welke amper of geen kennis van zaken hebben.
Geeft mij altijd een goed beeld van de persoon achter een bericht.........
- het NS-personeel heeft inderdaad te weinig instructie gekregen. Ik vraag me dan wel af wat het verschilk is met 2011-2012, toen er ook een tijdje I6/I10 in de Benelux heeft gereden.
- het NMBS-materieel begint langzamerhand meer kleine defecten te vertonen. Het NMBS-personeel weet daar echter beter mee om te gaan omdat ze het materieel nu eenmaal beter kennen.
Ik ben benieuwd of de inspecties van ILT iets opleveren.
Groetjes,
Rian
Re: BENELUX
I6 en I10 hebben tot enkele weken voor december 2012, toen de toenmalige Benelux werd opgeheven, in de Benelux gereden. Dus ik kan je opmerking niet plaatsen.spurt2244 schreef:Het verschil met toen was er niet er waren toen ook problemen met deuren, Waarna het personeel van de NS niet meer wou werken op de I6/I10 rijtuigen. Op die manier zijn die dingen snel terug gegaan naar België in 2012.rvdborgt schreef:Ik vraag me dan wel af wat het verschilk is met 2011-2012, toen er ook een tijdje I6/I10 in de Benelux heeft gereden.
Groetjes,
Rian
Re: BENELUX
Mocht het zo zijn dat dat inderdaad zo was dat de NS'ers ermee kapten in 2012, waarom hebben ze dan nu geen betere instructie's gekregen?




Re: BENELUX
Dat staat hier te lezen: http://www.rtlnieuws.nl/economie/ns-rij ... r-opengaanrvdborgt schreef:I6 en I10 hebben tot enkele weken voor december 2012, toen de toenmalige Benelux werd opgeheven, in de Benelux gereden. Dus ik kan je opmerking niet plaatsen.spurt2244 schreef:Het verschil met toen was er niet er waren toen ook problemen met deuren, Waarna het personeel van de NS niet meer wou werken op de I6/I10 rijtuigen. Op die manier zijn die dingen snel terug gegaan naar België in 2012.rvdborgt schreef:Ik vraag me dan wel af wat het verschilk is met 2011-2012, toen er ook een tijdje I6/I10 in de Benelux heeft gereden.
Groetjes,
Rian
Re: BENELUX
De I10/I6 zijn er veel vroeger terug uitgegaan, Rian. Vandaar het huren van de OBB-rijtuigen voor het laatste jaar van de toenmalige Benelux. (Wat eigenlijk gewoon de (beter onderhouden?) Oostenrijkse variant is van de I6)rvdborgt schreef:I6 en I10 hebben tot enkele weken voor december 2012, toen de toenmalige Benelux werd opgeheven, in de Benelux gereden. Dus ik kan je opmerking niet plaatsen.spurt2244 schreef:Het verschil met toen was er niet er waren toen ook problemen met deuren, Waarna het personeel van de NS niet meer wou werken op de I6/I10 rijtuigen. Op die manier zijn die dingen snel terug gegaan naar België in 2012.rvdborgt schreef:Ik vraag me dan wel af wat het verschilk is met 2011-2012, toen er ook een tijdje I6/I10 in de Benelux heeft gereden.
Groetjes,
Rian
Re: BENELUX
Een Nederlandse reizigersorganisatie bericht inmiddels dat de I6/I10 stammen niet meer worden ingezet (bron).
ILT = Inspectie Leefomgeving en Transport (https://www.ilent.nl/)Maatschappij voor Beter OV schreef:Voor Beter OV heeft de afgelopen dagen intensief contact gehad met ILT over de stand van zaken rond de gevaarlijke Belgische rijtuigen. Inmiddels bereikt ons de bevestiging dat ze niet meer zullen worden ingezet.
De NS is uitgenodigd, een nadere toelichting te verschaffen.
Re: BENELUX
Dit had ik wel verwacht.Nadleeh schreef:Een Nederlandse reizigersorganisatie bericht inmiddels dat de I6/I10 stammen niet meer worden ingezet (bron).
ILT = Inspectie Leefomgeving en Transport (https://www.ilent.nl/)Maatschappij voor Beter OV schreef:Voor Beter OV heeft de afgelopen dagen intensief contact gehad met ILT over de stand van zaken rond de gevaarlijke Belgische rijtuigen. Inmiddels bereikt ons de bevestiging dat ze niet meer zullen worden ingezet.
De NS is uitgenodigd, een nadere toelichting te verschaffen.