TrainzDr3ver schreef:Rijden er vanuit Gent ook al Desiro's rond?
Ik heb er daarstraks tussen Schellebelle en Gent 2 voorbij zien rijden, één ter hoogte van Wetteren en één ter hoogte van Merelbeke
De nummers niet gezien?
Of weet je de uren, het kan even goed zijn dat ze hun km's aan het afwerken waren of opleidingen voor TB's.
Aah, de eerste klasse. Inderdaad, dat is een pijnpunt, bij nogal wat modern materiaal. Nu, een betere afscheiding (desnoods met slechts een glazen wand, om de doorzichtigheid van het stel niet teniet te doen) zou al een heel mooi begin zijn, wat mij betreft.
inderdaad,toen ik Nederland op die SLT zat was het wel van ja ik zit hier in 1ste klasse,maar je zat er wel met een glazen wand (die niet eens tot aan het plafond was afgewerkt)
TrainzDr3ver schreef:Rijden er vanuit Gent ook al Desiro's rond?
Ik heb er daarstraks tussen Schellebelle en Gent 2 voorbij zien rijden, één ter hoogte van Wetteren en één ter hoogte van Merelbeke
De nummers niet gezien?
Of weet je de uren, het kan even goed zijn dat ze hun km's aan het afwerken waren of opleidingen voor TB's.
Ze zaten eigenlijk vrij dicht achter elkaar, pak dat het tussen 14:50 en 15:05 was, nummer heb ik helaas niet gezien omdat ik zelf in een trein zat
TrainzDr3ver schreef:
Ze zaten eigenlijk vrij dicht achter elkaar, pak dat het tussen 14:50 en 15:05 was, nummer heb ik helaas niet gezien omdat ik zelf in een trein zat
Als het een rit was met passagiers dan kan het alleen de IR 4114 geweest zijn, maar dat is normaal 21 + M4 dus dat kan ook niet.
TrainzDr3ver schreef:
Als het een rit was met passagiers dan kan het alleen de IR 4114 geweest zijn, maar dat is normaal 21 + M4 dus dat kan ook niet.
Dat "normaal is het XXX" geldt momenteel natuurlijk wel voor bijna elke trein die met Desiro's gedaan wordt, er zijn er nog maar weinig waar er echt systematisch elke dag een Desiro op rijdt...
Robin schreef:Desiro's rijden sinds vandaag ook naar Noorderkempen.
Stel 8027 en 8511 reden buiten de piekuren de volgende ritten;
608 - 629 - 609 - 630 - 610 - 631 - 611 - 632 - 612 - 633.
MIVB-reiziger schreef:Volgens een lid van het Tram 2000-forum was P 7600 (Jemelle - Brussel-Zuid) vandaag samengesteld uit 4 (!) Desiro's in plaats van de gebruikelijke 27 + M4 of M5. Interessante maar ook wel vreemde ontwikkeling, temeer daar het hier om een P-trein op de lange afstand gaat met dezelfde haltes als de IC-trein. We zullen het er maar op houden dat het 'tijdelijk' is, zeker...
Dit klopt
Treinen 7600 en retour 8602 rijden vanaf nu met 3x am Desiro
TB van Bertrix geloodst door de voorziene TB van Jemelle.
Is tijdelijk wegens tijdelijke uitval van M5.
Zou normaal voorzien zijn met 4 stellen, dacht ik.