Ongewone samenstelling.
Re: gewijzigde samenstelling.
Om van de vertraging nog maar te zwijgenhle2127 schreef:gisteren werd de 3436 door 2 breaks verzekerd in plaats van T18 + M6

Re: gewijzigde samenstelling.
een T13 met 12 I11 daar in tegen zijn dan wel weer een tijdje in het beeld geweest, het betreft enkel de E545 die via Het ringspoor vanuit Brussel-Zuid naar Dendermonde zo naar Gent reed. (Ik geloof dat dit enkel op zaterdag was wegens werken op de L50a).Steven schreef:Ik denk niet dat die nog gaat terugkomen. Tegen dan is het volop spits en dan volstaat die samenstelling niet meer. Een ms96 is hier zelfs nog nooit geweest zover ik weet. Een varkentje wel, die had tot december 1 vaste dienst op de lijn.
Re: gewijzigde samenstelling.
Al enkele dagen 2 klassiekjes in de omlopen Dendermonde-Leuven (212 en 632).
Stoptreinen Dendermonde-Mechelen werden gisteren afwisselend gereden met 2 breaks (421 en 343 mod) en 3 klassiekjes (753, 269 (denk ik, want de nummer is nog amper leesbaar) en nog een gemoderniseerde)
Stoptreinen Dendermonde-Mechelen werden gisteren afwisselend gereden met 2 breaks (421 en 343 mod) en 3 klassiekjes (753, 269 (denk ik, want de nummer is nog amper leesbaar) en nog een gemoderniseerde)
Re: gewijzigde samenstelling.
E669/E1670/E1691 (en E672) bestonden uit twee klassiekskes i.p.v. één. Dit waren de de 758 en de 231. Ik nam E669 tussen Brugge en Ingelmunster en E672 tussen Ingelmunster en Brugge en zat op de 231.
E670 bestond uit drie klassiekskes i.p.v. vier. Dit waren de 990, 974 en 179. Ik nam deze trein van Ingelmunster tot Brugge en zat bij de motor van de 179.
E670 bestond uit drie klassiekskes i.p.v. vier. Dit waren de 990, 974 en 179. Ik nam deze trein van Ingelmunster tot Brugge en zat bij de motor van de 179.
Re: gewijzigde samenstelling.
Afgelopen maandag IC 2041 Antwerpen-Charleroi met 1 desiro! Sardineblikgevoel, zeker ook gezien er een heleboel studenten op pad waren. Je gaat de M6'en nog missen...
Wachten op de volgende trein richting Mechelen had trouwens geen zin want dat was 1 break. Bij mijn weten zelfs de voorziene samenstelling.
Verder op de lijn Leuven-Dendermonde intussen volgende 3 stammen: 1 x 5M4 (i.p.v. 6M4), 1 x 6 M4 maar anders geöriënteerd (stuurstand richting Dendermonde) en de laatste stam bestaat uit een cityrail (982) en een gemoderniseerd klassiekje (626)
Wachten op de volgende trein richting Mechelen had trouwens geen zin want dat was 1 break. Bij mijn weten zelfs de voorziene samenstelling.

Verder op de lijn Leuven-Dendermonde intussen volgende 3 stammen: 1 x 5M4 (i.p.v. 6M4), 1 x 6 M4 maar anders geöriënteerd (stuurstand richting Dendermonde) en de laatste stam bestaat uit een cityrail (982) en een gemoderniseerd klassiekje (626)
Re: gewijzigde samenstelling.
sinds deze week rijdt de 1556 met 2 desiro's in plaats van 3 , ik zit niet meer in een trein maar in een rijdend blikske vol sardinnekes 

Re: gewijzigde samenstelling.
Is het daarmee dat u aantal kilometers niet meer naar boven gaan? Ge zit in een blik en niet in een trein?
Die nieuwe Internet Explorer 10 doet hier aan spellingscontrole op het HGBTF, zeg
Die nieuwe Internet Explorer 10 doet hier aan spellingscontrole op het HGBTF, zeg

Re: gewijzigde samenstelling.
IC3016 Antwerpen-Centraal naar Gent Sint-Pieters vandaag met stam I11 + 1 I10-rijtuig, aan beide zijden een loc van de reeks 18. Idem voor trein 3037 Gent Sint-Pieters naar Antwerpen-Centraal.
-
- Berichten: 584
- Lid geworden op: 19 feb 2011, 12:09
- Locatie: Aalter
Re: gewijzigde samenstelling.
Ik heb die gisteren gezien te Antwerpen Centraal nadat hij trein 1821 heeft verzekerd.am62 schreef:IC3016 Antwerpen-Centraal naar Gent Sint-Pieters vandaag met stam I11 + 1 I10-rijtuig, aan beide zijden een loc van de reeks 18. Idem voor trein 3037 Gent Sint-Pieters naar Antwerpen-Centraal.
Re: gewijzigde samenstelling.
En ik heb hem gisteren zelfs genomen als 1833 - de samenstelling HLE18 - 3B I10 - 2A I11 - 3B I11 - 1 BDx I11 - HLE18. Van die 3 B I11 ben ik niet helemaal zeker; het kunnen er ook 2 geweest zijn.Steven schreef:Ik heb die gisteren gezien te Antwerpen Centraal nadat hij trein 1821 heeft verzekerd.am62 schreef:IC3016 Antwerpen-Centraal naar Gent Sint-Pieters vandaag met stam I11 + 1 I10-rijtuig, aan beide zijden een loc van de reeks 18. Idem voor trein 3037 Gent Sint-Pieters naar Antwerpen-Centraal.
Laatst gewijzigd door overweg13 op 27 mei 2013, 06:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Re: gewijzigde samenstelling.
Alle L-treinen tussen Zeebrugge en Kortrijk bestonden dit weekend uit twee i.p.v. één stel. Dit waren de 185 met de 734, de 187 met 990 en de 221 met de 651, die later vervangen werd door de 215. Daardoor was er in elke treinsamenstelling minstens een Rood Klassiekske bij
Ik maakte hier optimaal gebruik van. Zaterdag nam ik E690 en E671 van Brugge naar Kortrijk en terug en zat tweemaal op de 221, zondagmorgen zat ik op E680 tot Lichtervelde op stel 185 en dan terug met E660 en liet mij vervoeren door de 187, en de zondagmiddag zaten wij op E685, waar we plaatsnamen gans vanachter op de 185 en we keerden terug van Tielt met E670 en zaten dan op de 187. Van de 215 maakte ik geen gebruik.

Ik maakte hier optimaal gebruik van. Zaterdag nam ik E690 en E671 van Brugge naar Kortrijk en terug en zat tweemaal op de 221, zondagmorgen zat ik op E680 tot Lichtervelde op stel 185 en dan terug met E660 en liet mij vervoeren door de 187, en de zondagmiddag zaten wij op E685, waar we plaatsnamen gans vanachter op de 185 en we keerden terug van Tielt met E670 en zaten dan op de 187. Van de 215 maakte ik geen gebruik.
Re: gewijzigde samenstelling.
1570 werd verzekerd door 2 Breaks in plaats van een desiro/klassiek stel
Re: gewijzigde samenstelling.
Daar zie ik heel vaak die 2x MS 80 hoor... zou het niet gewoon zo voorzien zijn?hle2127 schreef:1570 werd verzekerd door 2 Breaks in plaats van een desiro/klassiek stel