Van welke loc/motorwagen is dit de stuurpost?Steven schreef:omdat het niet alleen de binnekant van een rijtuig moet zijn
interieur van een zwitserse stuurpost
Interieurfotos Voor of tegen?
Hallo,
Een interieurfoto geeft de toestand, de sfeer, het confort,... van een rijtuig weer. Zelf maak ik ook zeer graag interieur foto's, al is het soms wat moeilijk (gebrek aan supergroothoeklens...). Als je die maakt kan je je meestal zeer goed inbeelden hoe het is als die trein rijd, hoe het rijzen erin is. En zeker in INT rijtuigen hangt altyd een speciale sfeer van reizen vind ik. Het zijn dan ook m'n favoriten om in te fotograferen, ookal zijn ze moeilijkst van al (compartimentering...).
Op m'n site kan u momenteel interieurfoto's van I5, I10WR, SR3 (NMBS) RIC, EC (SBB) en van de EN Jan Kiepura (PKP+RSD) zien.
Groeten,
Joris De Mol
Een interieurfoto geeft de toestand, de sfeer, het confort,... van een rijtuig weer. Zelf maak ik ook zeer graag interieur foto's, al is het soms wat moeilijk (gebrek aan supergroothoeklens...). Als je die maakt kan je je meestal zeer goed inbeelden hoe het is als die trein rijd, hoe het rijzen erin is. En zeker in INT rijtuigen hangt altyd een speciale sfeer van reizen vind ik. Het zijn dan ook m'n favoriten om in te fotograferen, ookal zijn ze moeilijkst van al (compartimentering...).
Op m'n site kan u momenteel interieurfoto's van I5, I10WR, SR3 (NMBS) RIC, EC (SBB) en van de EN Jan Kiepura (PKP+RSD) zien.
Groeten,
Joris De Mol
ik vind interieurfoto's interessant voor een website die een stelletje of wagon willen bespreken, maar voor op een fotowedstrijd (waar het de bedoeling is om de trein op z'n geheel mee te hebben) is dit nie zo toepasselijk
vb: op je eigen website om wa uitleg te geven, ok
op iemands anders website als vertoning, minder ok
vb: op je eigen website om wa uitleg te geven, ok
op iemands anders website als vertoning, minder ok

-
- Contacteer:
Re: Interieurfotos Voor of tegen?
die houten banken:(
Fan van de 55'ers en de 18'ers!
http://users.telenet.be/eagleheartstori ... elkom.html
http://users.telenet.be/eagleheartstori ... elkom.html
Ik ben zeker te vinden voor interieurfoto's. Altijd benieuwd hoe die loc, treinstel, rijtuig er langs de binnenkant uitziet: interieur, stuurtafel, e.d.
Dus, laat maar komen die handel...
Dus, laat maar komen die handel...

Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
Hallo ,
Ik heb een paar Cabine foto's van HLE 21 , Traxx en Thalys PBA .
Thalys PBA

Foto machine kamer Thalys ( door ruit getrokken
)

Cabine HLE 21 in Luik-Guillemins

Cabine Traxx in Brussel-Zuid

Groetjes Pieter
Ik heb een paar Cabine foto's van HLE 21 , Traxx en Thalys PBA .
Thalys PBA

Foto machine kamer Thalys ( door ruit getrokken

Cabine HLE 21 in Luik-Guillemins

Cabine Traxx in Brussel-Zuid

Groetjes Pieter