Ja, maar wat men vroeger gedaan heeftPieter schreef:Ik denk dat men veel meer geld gaat verspillen als men al die stations zou hernoemen!
Wat is dat nu voor een geldverspilling????
-
Jonathan
-
Pieter
Ik denk niet dat ge geldverspilling van de borden zwaar doorweegt tov de kosten van het station van Luik...
Een bedrijf zoals de nmbs dat eigenlijk al bankroet is, toch nog zo'n investering doet die 0,0 opbrengt. Waarom moet dat zoveel geld kosten... Een gewoon simpel afdak, waar je tenminste droog onder staat, is toch beter dan zo'n imposant station...
Een bedrijf zoals de nmbs dat eigenlijk al bankroet is, toch nog zo'n investering doet die 0,0 opbrengt. Waarom moet dat zoveel geld kosten... Een gewoon simpel afdak, waar je tenminste droog onder staat, is toch beter dan zo'n imposant station...
-
Jonathan
-
Trainspotterke
-
1607
-
paljas
-
Jonathan
- trainfreak
Had je deze zinloze topic nu nie topgestart dan had je veel minder geld gebruikt.
Nu betaal je elektriciteit voor iets dat niet nodig is.
Het forum gaat zo dus rapper vol staan zodat de beheerder extra ruimte moet bijkopen.
Vergeet ook niet dat alle treinen vroeger toekwamen in Gent-Zuid!
Nu betaal je elektriciteit voor iets dat niet nodig is.
Het forum gaat zo dus rapper vol staan zodat de beheerder extra ruimte moet bijkopen.
Je zou dan evengoed aan de NMBS kunnen vragen waarom ze Gent-Sint-Pieters niet gewoon Gent genoemd hebben en eerlijk gezegd zit er wel een stuk logica achter zoals eerder al uitgelegd.Jonathan schreef:Omdat een koe geen paard natuurlijk!!!!!!!!!!!!!!! En waarom dat ze mij geen "Jon" hebben genoemd, dat moet je aan hen vragen.paljas schreef:...en waarom hebben je ouders dan gewoon niet gekozen voor Jon? Dat is toch ook veel korter op uw pas? En waarom noemen ze een koe geen paard?
Vergeet ook niet dat alle treinen vroeger toekwamen in Gent-Zuid!