Pagina 2 van 2

Re: ICE-trein gemist van Brussel naar Berlijn: klacht

Geplaatst: 13 mei 2013, 11:38
door deadlock
Je hebt toch een map met verzonden items? En lees/ontvangstbevestigingen moeten door de ontvanger verzonden worden.

Re: ICE-trein gemist van Brussel naar Berlijn: klacht

Geplaatst: 13 mei 2013, 12:25
door dentheo
deadlock schreef:Je hebt toch een map met verzonden items? En lees/ontvangstbevestigingen moeten door de ontvanger verzonden worden.
Klopt maar bepaalde mailprogramma's laten niet meer toe dat te vragen...vond ik soms wel nuttig.
Ik vind dat ook de ramp op "Website contact", daar heb je ook nooit bevestiging....

Re: ICE-trein gemist van Brussel naar Berlijn: klacht

Geplaatst: 23 mei 2013, 16:58
door Wouter88
Nog steeds geen antwoord :?

Re: ICE-trein gemist van Brussel naar Berlijn: klacht

Geplaatst: 23 mei 2013, 20:24
door rvdborgt
Wouter88 schreef:Nog steeds geen antwoord :?
Als je het te lang vindt gaan duren, dan zou je bv. een herinneringsmail kunnen sturen met een vraag naar de voortgang, een opmerking over de termijn uit de verordening (normaliter 1 maand, tenzij ze zelf aangeven dat heet langer wordt en dan maximaal drie maanden) en dat het jammer zou zijn als je voor zo'n duidelijke zaak naar de toezichthouder zou moeten gaan.
Als dat na een week of twee nog niks oplevert, klaag dan bij de toezichthouder.

Groetjes,
Rian