Programma is natuurlijk zeer los en volledig aanpasbaar.
Ikzelf moet om 16u46 de IC-G nemen in Berchem (of enkele minuten vroeger in Centraal, afhankelijk van huidige positie).
Als er mensen geïnteresseerd zijn, laat maar iets horen.
Greetz
BDJ
als uw mama deze post leest zwaait er waWover schreef:Ik heb vrijdag geen zin in de les, dus ik kan wel afkomen en dan op het uur dat mijn lessen normaal gedaan zijn naar huis gaan.
Om ongeveer op hetzelfde uur thuis te zijn moet ik om 15.34 in FN de IR richting Hasselt - Luik nemen. Ik kan er ook pas rond 12.45 zijn (in FN µ).
Heeft men dat echt pas toen omgeroepen? In FN stond dat al heel lang aangekondigd, en werd het ook constant omgeroepenBartjedj schreef: Nog geen seconde later werd hetzelfde omgeroepen in de trein.
Ik naar perron 3, waar enkele 400's mij en massaal veel ander volk mij alsnog tot in FN brachten.
Aha, daarmee dat ik ze nog niet had zien brandenNadat Wover vertrokken was, zag ik een bord staan 'Aankomst Kerstman'. Aan het winkelcentrum, op die overloop had het stadsbestuur van Antwerpen en NMBS-Holding Santa Claus uitgenodigd. Na de nodige speeches en muziekoptredens schakelde de Kerstman de kerstverlichting in.