Wie helpt mij??

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
nicken

Bericht door nicken »

Concurrent schreef:Merci,Ik heb de boel soms op stelten gezet hier :oops: was zeker niet de bedoeling,maar de spoormicroob heb ik zeker te pakken gekregen :oops:
D'r valt u niks te verwijten denk ik,ik kom hier nu een week op dit forum,en heb er een paar dagen zoet mee geweest om alles te lezen,och ja iedereen leeft wel een beetje in z'n eigen leefwereld eigenlijk,wees blij dat je allen meestal werk hebt.
Momenteel ben ik nu ook werkloos,maar altijd veel bewondering gehad voor treinen en de NMBS,zo heb ik ook gesolliciteers,niet voor treinbestuurder,maar voor veiligheidsagent (altijd zeer veel intresse gehad in die branchè)
maandag 9 oktober moet ik in de frankrijkstraat zijn om 13.30 voor zo'n test,ik hoop dat ik het er goed vanaf breng,want de motivatie is zeer groot
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Goed uitgerust zijn is al het grootste voordeel!Veel Succes alvast!!
nicken

Bericht door nicken »

Concurrent schreef:Goed uitgerust zijn is al het grootste voordeel!Veel Succes alvast!!
ik weet,heb al heel wat gelezen over de proefjes hier,en ik zal goed uitrusten ja,en goed uitslapen,het voordeel is dat ik er in de middag moet zijn,aan anderen die ook proeven hebben rond deze tijd,veel succes alvast
en Concurrent,ik hoop dat ze je daar een groot plezier zullen kunnen doen bij de NMBS
yannickvw

Bericht door yannickvw »

Miss een geluk bij een ongeluk dat je nu voor tb bij de NMBS kan gaan.

Go for it :!:
Sander

Bericht door Sander »

DLC ontslaat je omdat je bepaalde dingen op een forum schrijft? Hoor ik dat nou goed? Dat is echt laag bij de grond... :roll:
Bert

Bericht door Bert »

Sander schreef:DLC ontslaat je omdat je bepaalde dingen op een forum schrijft? Hoor ik dat nou goed? Dat is echt laag bij de grond... :roll:
Vind ik ook! :?

Veel succes gewenst bij de aanwervingen van de NMBS :wink:
nicken

Bericht door nicken »

Sander schreef:DLC ontslaat je omdat je bepaalde dingen op een forum schrijft? Hoor ik dat nou goed? Dat is echt laag bij de grond... :roll:
Vindt ik ook,ieder mens weet dat er wel eens wa gezeverd wordt op ne forum,maar dit: ongeloveloos.En daarbij iedere mens maakt fouten,als je die niet kunt vergeten en of vergeven,ben je de benaming mens niet meer waardig
doet me denken aan zo'n liedje van willem vermaendere
Concurrent

Maar het forum zal er natuurlijk ook wel iets mee te maken hebben.Maar ik zou het liefst niet meer over dlc willen hebben, ik wil geen last meer :oops: Dus ik zou liever de firma gerustlaten.
Laatst gewijzigd door Concurrent op 07 okt 2006, 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
edje

Bericht door edje »

Heb je niet van te voren een waarschuwing gekregen, in een keer ontslag aangezegt krijgen is niet bepaald netjes.
En je moet natuurlijk het wel aanvechten he.

Ik heb er helaas nu ook nog steeds mee te maken, en heb ondertussen al een advocaat moeten inschakelen.
Concurrent

Das veel minder om te horen :?
Laatst gewijzigd door Concurrent op 07 okt 2006, 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
MaiKeg

Bericht door MaiKeg »

Concurrent schreef:Ik denk dat dit ook deels iets te maken heeft met m'n ontslag.Maar er is één ding dat ik eens tegen een paar machinisten heb verteld,een hobby van me is bussen-spotten :oops: en ik had gezegd als ik oud genoeg was dat ik de bus op ging
En dan? Ik ben ook busspotter in hart en nieren... Bussen interesseren me gewoon veel meer dan treinen, maar mijn interesse voor treinen is er ook. Lijkt me niets om je over te schamen! :?

Ik zou het ook leuk vinden om me later terug te kunnen vinden op de bus, hoewel ik met mijn huidige studies iets anders zou moeten bereiken. Mijn droom is om later bij De Lijn te kunnen beginnen op de dienst exploitatie en 1 dag per week met de bus te kunnen rondtoeren, moet zalig zijn. En zo weet je als exploitatieverantwoordelijk ook hoe het er in de realiteit aan toegaat, en niet enkel in theorie. Maar bon, dat zijn zorgen voor later... :lol: :roll:

Vind het straf dat DLC je bemoeit met je privé-leven, want dat is het toch veronderstel ik. In dat geval: slechtste werkgever van het jaar!

Grtz,
Maikel
Concurrent

MaiKeg schreef:
Concurrent schreef:

Vind het straf dat DLC je bemoeit met je privé-leven, want dat is het toch veronderstel ik. In dat geval: slechtste werkgever van het jaar!

Grtz,
Maikel
Met dat laatste heb je ook het punt!Ik mag toch aan de toekomst denken,wat als dlc bijvoorbeeld failliet is ???
Miljaarde

Bericht door Miljaarde »

Kom maar zo vlug mogelijk naar de nmbs!!! Ik weet dat het dikwijls met mij was dat je in discussie lag, maar wat mij betreft: zand erover...
Concurrent

Tja wat doe ik eraan ? :?
Laatst gewijzigd door Concurrent op 07 okt 2006, 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.
groentje

Bericht door groentje »

De NMBS laat altijd op zich wachten :wink:
Ach, nogal wat bedrijven willen de communicatie in eigen hand houden, en willen dus liever geen werknemers op eigen houtje zien bedrijfsnieuws op het net zetten. Zelfs een school verwacht van haar leerkrachten dat ze discreet blijven over interne keuken. Het enige verschil is, wat allemaal als interne keuken wordt beschouwd...
Davy (oud-HGBTF) heeft ook zijn weblog moeten sluiten, en ook OHIH heeft helemaal in het begin behoorlijk op zijn tellen moeten passen. En je moet maar eens googlen op de zoektermen "weblog" en "ontslag"... Kortom, een overdreven reactie van DLC, maar niet zo uitzonderlijk, vrees ik...
Plaats reactie