nicken schreef:
Vraagje : welke munitie moet je daar voor gebruiken ?
Een batterij en een CF
Groeten,
Joris De Mol
+lens he
Maar dat is een deel van het toestel hé, okja, het is wel verwisselbaar...
Maar het behoort niet echt tot munitie, tenzij je voor elke fotreeks een nieuwe lens nodig hebt, maar dat zou erg duur worden...
Het toestel verbuikt enkel stroom en ruimte, vandara dat ik die lens er niet bijgenomen heb...
Groeten,
Joris De Mol
Joris schreef:Hallo,
Een batterij en een CF
Groeten,
Joris De Mol
+lens he
Maar dat is een deel van het toestel hé, okja, het is wel verwisselbaar...
Maar het behoort niet echt tot munitie, tenzij je voor elke fotreeks een nieuwe lens nodig hebt, maar dat zou erg duur worden...
Het toestel verbuikt enkel stroom en ruimte, vandara dat ik die lens er niet bijgenomen heb...
Groeten,
Joris De Mol
5307, veel is niet wat het lijkt!
Canon is voor mij toch wel de perfectie zelf hoor... kwaliteit, compact en gebruiksvriendelijk. Nikon is hetzelfde van kwaliteit... maar veel minder compact en er staan tientallen knopjes meer op
ik heb die Canon 400D nu ook al een tijdje en moet zeggen:
Een nieuwe wereld gaat voor je open
néné, tis echt een goed toestel...
het enige wat ik spijtig vind is dat er zo één pixel is op het schermpje dat constant rood blijft? Het was al vanaf het begin, het hindert niet zo en ik wil voor zo een kleinigheid niet naar de winkel
TBbart schreef:ik heb die Canon 400D nu ook al een tijdje en moet zeggen:
Een nieuwe wereld gaat voor je open
néné, tis echt een goed toestel...
het enige wat ik spijtig vind is dat er zo één pixel is op het schermpje dat constant rood blijft? Het was al vanaf het begin, het hindert niet zo en ik wil voor zo een kleinigheid niet naar de winkel
Het zal wel genoeg kosten voor die te laten herstellen (als da gaat eigenlijk?)
Moest ik van jou zijn zou ik er mee naar de winkel gaan en zeggen dat het al zo was enzo, je hebt nu toch nog garantie...