Nieuwe look
Re: Nieuwe look
Ik merkte een korte down-time eerder deze avond, maar blijkbaar was het voor een update van het forum. Goed werk, Schaap!
- trainfreak
Klopt, het forum heeft nu de nieuwste software versie en ook bij de registratie van nieuwe gebruikers is er iets gewijzigd waardoor er hopelijk minder spam-registraties actief worden
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI SCL-L01 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI SCL-L01 met Tapatalk
-
Ondanks dat mijn forumfoto's altijd 650x... pixels zijn geeft de forumupload aan dat de foto 4000x.... pixels groot is.
De grote in Kb klopt overigens wel !
Daardoor wordt de upload/plaatsen van foto's geweigerd......
Weet iemand de oorzaak en oplossing ? Gr Peter
De grote in Kb klopt overigens wel !
Daardoor wordt de upload/plaatsen van foto's geweigerd......
Weet iemand de oorzaak en oplossing ? Gr Peter
Vindt U een foto mooi, klik op het duimpje ter waardering, dan weet ik wat jullie leuk vinden

Kan ik ergens een lijstje vinden van de "veranderingen" in deze software versie ?
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
-
Nieuwe look? De aloude knoflook (eigen kweek!) doet het nog steeds prima in de keuken! Vernieuwing niet gevraagd!
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
Je kan altijd de look kiezen bij instellingen.jan_olieslagers schreef:Nieuwe look? De aloude knoflook (eigen kweek!) doet het nog steeds prima in de keuken! Vernieuwing niet gevraagd!
Verstuurd vanaf mijn SM-J320F met Tapatalk
-
Toch even opmerken dat mensen die niet ingelogd zijn de nieuwe look niet zien. Die krijgen dan het weinig aantrekkelijke standaarduiterlijk te zien van de forumsoftware. Kan 'Ravaoi' niet als standaard ingesteld worden zodat iedereen die meteen ziet?
Anno 2021 is daar nog steeds niet over nagedacht.Hogersluys schreef: ↑05 okt 2017, 14:15 Toch even opmerken dat mensen die niet ingelogd zijn de nieuwe look niet zien. Die krijgen dan het weinig aantrekkelijke standaarduiterlijk te zien van de forumsoftware. Kan 'Ravaoi' niet als standaard ingesteld worden zodat iedereen die meteen ziet?
Een account is snel gemaakt en volledig gratisRww schreef: ↑23 feb 2021, 14:06Anno 2021 is daar nog steeds niet over nagedacht.Hogersluys schreef: ↑05 okt 2017, 14:15 Toch even opmerken dat mensen die niet ingelogd zijn de nieuwe look niet zien. Die krijgen dan het weinig aantrekkelijke standaarduiterlijk te zien van de forumsoftware. Kan 'Ravaoi' niet als standaard ingesteld worden zodat iedereen die meteen ziet?

Bijkomend zijn de opties in de standaard look voor het menu groter dan in de andere versies. Dus ik gebruik de huidige standaard om die reden