Het grote quiztopic
Re: Het grote quiztopic
LSD is inderdaad Sleidinge en het centrum ligt vlakbij. Proficiat! En het is aan jou.
En ja, de song was Lucy in the sky with diamonds.
En ja, de song was Lucy in the sky with diamonds.
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
- trainfreak
Kortenberg blijft ook nog over. Maar ik zie geen verband met de telegrafische code (FTB)
Edit: te laat gezien dat er nog/al een tweede pagina was
Edit: te laat gezien dat er nog/al een tweede pagina was

- trainfreak
Oké, hier komt ie.
Welke NMBS-locs hebben al M6-rijtuigen gesleept in commerciële dienst (met reizigers dus)? Dit met uitzondering van de voor de hand liggende HLE 13, 18, 19 en 27.
De winnaar is diegene die ze allemaal in één en dezelfde post kan opnoemen. Speciallekes zoals opdruklocs of pakweg 55'ers of 77's die misschien eens een defecte loc+stam hebben afgesleept (zonder een echte rit als dusdanig te hebben gedaan), tellen niet.
Welke NMBS-locs hebben al M6-rijtuigen gesleept in commerciële dienst (met reizigers dus)? Dit met uitzondering van de voor de hand liggende HLE 13, 18, 19 en 27.
De winnaar is diegene die ze allemaal in één en dezelfde post kan opnoemen. Speciallekes zoals opdruklocs of pakweg 55'ers of 77's die misschien eens een defecte loc+stam hebben afgesleept (zonder een echte rit als dusdanig te hebben gedaan), tellen niet.
Niemand anders die een gokje waagt? Pssssst, Shrek, er is een nieuwe vraag... 

Re: RE: Re: Het grote quiztopic
Telt die ene trein met een 11 ook mee ofzo? [emoji13]Steven schreef:ik zie nog steeds een belangrijke ontbreken.
Elke loc die een commerciële rit gedaan heeft, telt, dus het hoeft zeker geen regelmatige/planmatige inzet te zijn geweest 
Ik zie vele puzzelstukjes maar nog geen afgewerkte puzzel... wie waagt het erop?

Ik zie vele puzzelstukjes maar nog geen afgewerkte puzzel... wie waagt het erop?