Nieuwe rage voor waaghalzen: treinsurfen.

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Bert

Bericht door Bert »

paljas schreef:
Nonkelronnie schreef:
paljas schreef: Dat was dan een ICE op steenkool?
Jaja, die paljas. Altijd zijn antwoord vanuit de hoogte klaar ee.
Alhoewel ik je reacties strontbeu ben, kan ik het niet laten om je hier met de neus op de feiten te drukken.
Check gewoon deze foto, en denk in het vervolg misschien na (moeilijk?) voor je iets zegt
http://www.einbahn.org/DB-MU/605-014-mt.jpg
negeer ze dan é... Blijkbaar heb je problemen om alles te relativeren!!
Maar naast dat alles zie ik nie goed wat je bedoelt aangezien er op dat spoor toch een bovenleiding hangt...
Ik denk dat hij wil aantonen dat er ook een dieselversie is, namelijk de ICE T. Deze staan momenteel aan de kant omdat ze toch heel de tijd in panne stonden. :wink:
paljas

Bericht door paljas »

Awel da wist ik nu eens nie. Sommige mensen die eens uit de hoogte willen doen, gaan ervan uit dat iedereen dit weet...
Alvast bedankt voor de nuttige info...
TSP

Bericht door TSP »

Een ICE op diesel? Rijden die in Nederland ook? Ik zag er vandaag nog 1 vertrekken op Utrecht Centraal (met panto).
1607

Bericht door 1607 »

ja die bestaan ze :wink: de ice - td (tilting diesel)
maar ze hebben daar al veel problemen mee gekend. maar kunnen wel ook de 200km/u halen.
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Die in Nederland zijn ICE3, en elektrisch.
Meer info op http://nl.wikipedia.org/wiki/ICE
TSP

Bericht door TSP »

Dat heb ik gemerkt ja. Al zou ik wel graag eens een diesel ICE spotten. Maarja, dr is hier zoveel bovenleiding dat het enige wat nog op diesel rijdt de werk/goederen locs zijn :cry: :wink: .
TBbart

Bericht door TBbart »

ja amai, en ik dacht dat mijn treinziekte erg was,
hun verslaving is toch wat erger precies :roll:
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

TSP schreef:
Dat heb ik gemerkt ja. Al zou ik wel graag eens een diesel ICE spotten. Maarja, dr is hier zoveel bovenleiding dat het enige wat nog op diesel rijdt de werk/goederen locs zijn :cry: :wink: .
Een pleemobiels :)
frits

Bericht door frits »

dank je voor het filmpje, het heeft me ontroerd, twas gewoonweg prachtig, die mannen weten wat leven is!
wel kan die jongen onmogelijk aan leukemie gestorven zijn vlak erna, want daar zag hij er te gezond voor uit, ofwel was de leukemie in een zeer vroege stage, of hij is gewoon verongelukt bij het treinsurfen.
Steven

Bericht door Steven »

frits schreef:dank je voor het filmpje, het heeft me ontroerd, twas gewoonweg prachtig, die mannen weten wat leven is!
wel kan die jongen onmogelijk aan leukemie gestorven zijn vlak erna, want daar zag hij er te gezond voor uit, ofwel was de leukemie in een zeer vroege stage, of hij is gewoon verongelukt bij het treinsurfen.
ik kan maar 1 ding zeggen, compleet geschift, waaghals zijn in zo een toestanden is gewoon slecht voorbeeld geven, alsof alles altijd zomaar moet kunnen en mogen, neen dit is niet leven. Leukemie of niet, dit soort dingen is gewoon absurd laat dat duidelijk zijn.
TBbart

Bericht door TBbart »

volledig akkoord :wink:
frits

Bericht door frits »

niet akkoord...ok het was misschien beter niet op internet gekomen qua voorbeeld geven, maar mensen die trainsurfen weten dikwijls wel de gevaren als ze op een leeftijd zitten dat ze erover nadenken, en die gasten hebben iets voor te leven, da is leven, net zoals gij mss graag boeken zou lezen, vinden zij het leuk om extreme uitdagingen aan te gaan. maar dat zullen jullie waarschijnlijk nooit kunnen begrijpen, dus doe geen moeite :wink:
Steven

Bericht door Steven »

frits schreef:niet akkoord...ok het was misschien beter niet op internet gekomen qua voorbeeld geven, maar mensen die trainsurfen weten dikwijls wel de gevaren als ze op een leeftijd zitten dat ze erover nadenken, en die gasten hebben iets voor te leven, da is leven, net zoals gij mss graag boeken zou lezen, vinden zij het leuk om extreme uitdagingen aan te gaan. maar dat zullen jullie waarschijnlijk nooit kunnen begrijpen, dus doe geen moeite :wink:
je hebt extreme uitdagingen en onverantwoorde, deze behoren tot de laatste, al uw argumenten zijn niet van tel, of heb jij geen letterke verantwoorderlijkheidsgevoel gekregen, ik ben treinbestuurder en je moest is weten wat dit soort dingen van binnen doet als je dat ziet, een trein is reeds dodelijk vanaf 40 km/u, laat staan aan hogere snelheid, zo achteraan (of indien je wenst vooraan) op de neus van zo een trein zitten? op het dak van een trein? is gewoon allemaal beetje lichtzinnig.
tegenwoordig moet alles kunnen, alles mag, niets is te veel? kortweg zielig als je zo moet leven.
Beste frits denk dus twee keer na, ik weet wat het is om iemand te zien sterven dus kom mij ni zeggen dat dit voor de kick en fun is, want dit is geen fun, dit is een andere versie van zelfmoord in mijn ogen.
Het zijn dit soort mensen die mijn job en die van mijn collega's alleen maar lastiger maken. ik zie wekelijks mensen voor de kick en hun eigen 5 seconden winst de overwegen overlopen, op randjes van perron lopen en dergelijke meer dus laat die zever die jij hier verkoopt aub waar hij is want dat soort uitleg kan ik best missen.
e49memling

Bericht door e49memling »

Tegen domheid is geen remedie...

Zo modern is het ook niet, in de tijd van de TEE's heb ik iets voor Parijs, terwijl ik op het snelspoor Creil-Parijs een TEE bestuurde, op de Banlieu-sporen ook zo'n pipo's achteraan op een banlieu-trein zien hangen.

Dat moet midden jaren 90 geweest zijn
e49memling

Bericht door e49memling »

frits schreef:niet akkoord...ok het was misschien beter niet op internet gekomen qua voorbeeld geven, maar mensen die trainsurfen weten dikwijls wel de gevaren als ze op een leeftijd zitten dat ze erover nadenken, en die gasten hebben iets voor te leven, da is leven, net zoals gij mss graag boeken zou lezen, vinden zij het leuk om extreme uitdagingen aan te gaan. maar dat zullen jullie waarschijnlijk nooit kunnen begrijpen, dus doe geen moeite :wink:
Nadenken? Iemand die nadenkt doet zo iets niet! Domheid is spijtig genoeg van alle leeftijden. Ultime kick? maar jongen toch, zie dat je niet buiten de lijntjes kleurt!

Voor Frits wil ik nog eens herhalen: Tegen domheid bestaat geen remedie (behalve de -vaak dodelijke- gevolgen daarvan)
Plaats reactie