frits schreef:niet akkoord...ok het was misschien beter niet op internet gekomen qua voorbeeld geven, maar mensen die trainsurfen weten dikwijls wel de gevaren als ze op een leeftijd zitten dat ze erover nadenken, en die gasten hebben iets voor te leven, da is leven, net zoals gij mss graag boeken zou lezen, vinden zij het leuk om extreme uitdagingen aan te gaan. maar dat zullen jullie waarschijnlijk nooit kunnen begrijpen, dus doe geen moeite

je hebt extreme uitdagingen en onverantwoorde, deze behoren tot de laatste, al uw argumenten zijn niet van tel, of heb jij geen letterke verantwoorderlijkheidsgevoel gekregen, ik ben treinbestuurder en je moest is weten wat dit soort dingen van binnen doet als je dat ziet, een trein is reeds dodelijk vanaf 40 km/u, laat staan aan hogere snelheid, zo achteraan (of indien je wenst vooraan) op de neus van zo een trein zitten? op het dak van een trein? is gewoon allemaal beetje lichtzinnig.
tegenwoordig moet alles kunnen, alles mag, niets is te veel? kortweg zielig als je zo moet leven.
Beste frits denk dus twee keer na, ik weet wat het is om iemand te zien sterven dus kom mij ni zeggen dat dit voor de kick en fun is, want dit is geen fun, dit is een andere versie van zelfmoord in mijn ogen.
Het zijn dit soort mensen die mijn job en die van mijn collega's alleen maar lastiger maken. ik zie wekelijks mensen voor de kick en hun eigen 5 seconden winst de overwegen overlopen, op randjes van perron lopen en dergelijke meer dus laat die zever die jij hier verkoopt aub waar hij is want dat soort uitleg kan ik best missen.