Pagina 2 van 10

Geplaatst: 07 nov 2006, 20:26
door Miljaarde
Neem een voorbeeld aan Paljas, miljaarde! Tenminste nog een die zijne nek durft uitsteken. :lol:

Geplaatst: 07 nov 2006, 20:52
door TBbart
Ik ben een buitenstaander maar wil dat jullie toch weten dat alle bedrijven slechte tijden kennen of gekend hebben :wink:
de NMBS heeft ook al slechte tijden achter de rug ...
DLC is een snel groeiend bedrijf en dat brengt de nodige problemen mee , dat is met alle bedrijven zo.
Voor de rest trek ik geen partij, geef ik geen oordeel...
:wink:

Geplaatst: 07 nov 2006, 21:22
door Swiss
Wil je eens de dingen bij hun naam noemen?
Wie is er bij DLC aan de kant gezet voor wat hij op dit forum gezet heeft?

Over de werkomstandigheden van de tb's ga ik niks zeggen, want ik ben inderdaad maar van "den bureau", dus ik kan daar geen uitspraak over doen.
Maar als er zaken worden verteld waarvan ik (als bleuke) zelfs al weet dat ze pertinent onwaar zijn...

Mvg,
Karlo

Geplaatst: 07 nov 2006, 23:54
door tb-DLC
tx4699 schreef:Allee,

Weer ene die Dlc graag wa wil afkraken...
In het begin waren er bij Dlc inderdaad problemen en je zal mij niet horen zeggen dat die nu allemaal zijn opgelost, Maar onze 2 bazen hebben het tenminste door en proberen er iets aan te doen...
Het ECHTE grote probleem bij Dlc is dat er een aantal zwartkijkers rondlopen waar m'n NIETS goed voor kan doen.
Geef ze 5000 euro en ze lopen nog te klagen!!!!
Ook beseffen deze mensen niet dat het tijd vraagt om van een personeels onvriendelijk situatie af te stappen...
Er ZAT zoveel mis bij Dlc dat het niet op 1, 2, 3 op te lossen is maar men is er mee bezig!!!
Het nieuwe arbeidregelment dat ons beter moet beschermen en het verhoogde loon zijn een mooie stap in de goede richting...
We zijn er nog niet maar ik ben er zeker van dat we er gaan geraken!!!

En deze verklaring komt van een Dlc treinbestuurder EN IK WERK ER GRAAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes
Als ge toch zo een grote mond hed geef mij uw voornaam dan he zullen we nog is discuteren, kan ik mss die oogkleppen er afhalen!!!!!

Geplaatst: 07 nov 2006, 23:56
door tb-DLC
nicken schreef:Aandacht,mensen die bij DLC werken,opgespast uwe baas kijkt hier op da spel,met het ontslag tot gevolg,een gewaarschuwd DLC-werker is er dus 2 waard.
Ik stel voor dat da forum,en alles van dlc die er op staat,eens serieus gekuist wordt,hier komen nog brokken van :shock:
Die persoon was ten eerste een leerling treinbestuurder en is terug aangenomen en ik heb geen schrik van de bazen.

Geplaatst: 07 nov 2006, 23:59
door tb-DLC
Miljaarde schreef:
tx4699 schreef:Hoi,

Zeg maar waar je het wil over hebben en ik doe graag mee...

Moet er echter wel bij zeggen dat ik niet op het forum gekomen ben om Dlc met NMBS te vergelijken maar wel omdat ik vind dat Dlc in een te donker daglicht gesteld word op dit forum...
Ik weet ook dat als we gaan vergelijken ik op meerdere punten de duimen zal moeten leggen.
NMBS biedt nu eenmaal betere voorwaarden...

Groetjes

P.s. als ik een promostunt ga doen voor Dlc moet ik dat wel eerst op mijn loonbrief zien en dat staat er voorlopig niet op :) :D :)
ik zag al dat je op een ander topic al wat info gaf. Waarvoor dank. En inderdaad, let maar op op wat je hier neerschrijft, er is er al een buitengegooid bij Dlc omdat hij hier wat teveel onzin verkocht. (wat ik trouwens er ver over vond van de bedrijfsleiding)En toch kan het geen toeval zijn dat er dit jaar al 6 bestuurders hun ontslag gaven. Dat kan toch geen toeval meer zijn? Of trekken ze daar dan zoveel ontevredenen aan?

Ps: bij de nmbs is het verre van perfect, maar heb al heel wat vergelijkend studiewerk gedaan en dan moet ik toch besluiten dat het tot nu toe nog altijd beter is bij B-cargo. Ik weet dat ik hiermee in herhaling val, maar dat trek ik me niet aan, ik vind het veel te belangrijk voor ALLE treinbestuurders die miljaarde weer aan 1 zeel moeten leren trekken
Ik heb voordien ook bij de nmbs geweest als treinbestuurder dus ik weet hoe het in beide bedrijven is en mensen van de NMBS blijf waar je zit het is daar een paradijs t.o.v. bij DLC

Geplaatst: 08 nov 2006, 00:00
door tb-DLC
Miljaarde schreef:
nicken schreef:Aandacht,mensen die bij DLC werken,opgespast uwe baas kijkt hier op da spel,met het ontslag tot gevolg,een gewaarschuwd DLC-werker is er dus 2 waard.
Ik stel voor dat da forum,en alles van dlc die er op staat,eens serieus gekuist wordt,hier komen nog brokken van :shock:
Ik vind het echt niet kunnen dat mensen gemuilkorfd worden door hunnen baas, we leven in de 21e eeuw. Vrije meningsuiting weet je wel. Daarom vind ik dit geen goed idee, maar goed, ik leg me er wel bij neer hoor moest dit gebeuren.
Er zijn altijd een paar mensen waarvan je nu eenmaal de mond niet kan snoeren en ik ben daar eentje van, maar heb deze site nu pas gekregen van een vriend vandaar dat ik er nu pas ben.

Geplaatst: 08 nov 2006, 00:01
door tb-DLC
tx4699 schreef:Hoi,

De meeste van de treinbestuurders die vertrokken zijn, zijn mensen die hun ontslag gegeven hebben voor de overeenkomst van het nieuwe arbeidsregelement en de nieuwe loonschalen...
Ook zijn er een aantal mensen die vertrekken omdat ze vinden dat de firma hen lang genoeg heeft gebruikt door te lange diensten te moeten draaien, te pas en te onpas te moeten werken, personeelsplanning die veel te laat bekend gemaakt word, etc...
En die dus al lang op voorhand zeide "wanneer er een andere mogenlijkheid is om treinen te rijden ben ik weg"
Wat mij wel verwonderd (weet niet hoe het komt) maar tot op heden zijn er nog maar 2 personen naar NMBS gegaan en bij de laatste 6 zelfs niemand...

Ben ook een beetje bang dat Dlc de job bij de solicitanten een beetje te mooi voorstelt...
Ze spreken veel over wat je allemaal krijgt en wat je verdiend maar over de nadelen van de job word er gezwegen zoals op een begrafenis....

Groetjes
Wie zegt dat er bij de laatste 6 geen van naar de NMBS is gegaan???

Geplaatst: 08 nov 2006, 00:03
door tb-DLC
tx4699 schreef:
Miljaarde schreef:let maar op op wat je hier neerschrijft, er is er al een buitengegooid bij Dlc omdat hij hier wat teveel onzin verkocht. (wat ik trouwens er ver over vond van de bedrijfsleiding)
Oh ja,
Ik heb er totaal geen weet van dat op basis daarvan iemand is buitengegooid....
Voor de mensen die er zijn uitgegooid kan ik wel andere redenen bedeken waarom dat gebeurt is....
Maar ja, als je ontslagen bent kan je je zo wel wreken natuurlijk....
Daar is id een leerling bestuurder voor buiten gegooid!!!

Geplaatst: 08 nov 2006, 00:04
door tb-DLC
Steven schreef:voila ontslagen worden en ontlslagen worden is 2, wij kennen een deel van de feiten, of het alle feiten zijn weten wij niet, of alle feiten juist weergegeven zijn weten ook niet, wie zijn wij dan om te oordelen wat er juist en niet juist aan dat verhaal is? ik zal dus zeker niet over dat geval oordelen of veroordelen
Die kerel was ten onrechte ontslagen, heb hem zelfs mee gehad en hij was echt wel ok en ging er voor. DLC geeft trouwens zen fout toe door hem terug aan te werven of niet

Geplaatst: 08 nov 2006, 00:05
door tb-DLC
paljas schreef:
nicken schreef:Aandacht,mensen die bij DLC werken,opgespast uwe baas kijkt hier op da spel,met het ontslag tot gevolg,een gewaarschuwd DLC-werker is er dus 2 waard.
:shock:
Dan wil ik tegen die baas (of überstormfuhrer/kampfmeister) zeggen dat ik vind het een vuile dictator is. Hopelijk leest dat schepsel mijn post en dan maak ik mijn persoonlijke gegevens vrij zodat hij mij een proces kan aansmeren. I DARE YOU!!! Ik daag U uit mijn beste!!
Hopelijk wordt dit niet gekuist en is er iemand van die uitbuiters mans genoeg om hier een reactie te plaatsen... Maar daarvoor zullen die wel te laf zijn!!!
Juiste woord keuze bravo :-)

Geplaatst: 08 nov 2006, 00:06
door tb-DLC
Raf schreef:Ik zou zeggen tb-DLC: "join the antiDLCclub" 8)

En ik zou herr überstormfuhrer Dillen zijne uitleg ook wel eens willen horen.
Vergeet de heer Le Jeune niet he

Geplaatst: 08 nov 2006, 00:08
door tb-DLC
Swiss schreef:Wil je eens de dingen bij hun naam noemen?
Wie is er bij DLC aan de kant gezet voor wat hij op dit forum gezet heeft?

Over de werkomstandigheden van de tb's ga ik niks zeggen, want ik ben inderdaad maar van "den bureau", dus ik kan daar geen uitspraak over doen.
Maar als er zaken worden verteld waarvan ik (als bleuke) zelfs al weet dat ze pertinent onwaar zijn...

Mvg,
Karlo
Die kerel die terug is aangenomen bij de cursisten dommie

Geplaatst: 08 nov 2006, 00:23
door tb-DLC
Miljaarde schreef:Poeh, mij hoef je echt niet te overtuigen. Heb dit al uit meerdere monden gehoord (uit monden die daar treinbestuurder waren, niet uit monden van economische theoretici vanuit hun ivoren toren) Geef de treinestuurders van DLC krek hetzelfde statuut aub, en tis opgelost!
Dan nog niet grote kuis houden op de bureau en bij de bazen!

Geplaatst: 08 nov 2006, 00:27
door tb-DLC
tx4699 schreef:Hoi,

De meeste van de treinbestuurders die vertrokken zijn, zijn mensen die hun ontslag gegeven hebben voor de overeenkomst van het nieuwe arbeidsregelement en de nieuwe loonschalen...
Ook zijn er een aantal mensen die vertrekken omdat ze vinden dat de firma hen lang genoeg heeft gebruikt door te lange diensten te moeten draaien, te pas en te onpas te moeten werken, personeelsplanning die veel te laat bekend gemaakt word, etc...
En die dus al lang op voorhand zeide "wanneer er een andere mogenlijkheid is om treinen te rijden ben ik weg"
Wat mij wel verwonderd (weet niet hoe het komt) maar tot op heden zijn er nog maar 2 personen naar NMBS gegaan en bij de laatste 6 zelfs niemand...

Ben ook een beetje bang dat Dlc de job bij de solicitanten een beetje te mooi voorstelt...
Ze spreken veel over wat je allemaal krijgt en wat je verdiend maar over de nadelen van de job word er gezwegen zoals op een begrafenis....

Groetjes
Weeral dikke zever, de meeste zijn vertrokken om dat het echter niet verbeterd bij DLC maar slechter word en altijd maar van alles word beloofd en niks gedaan. Wat die loonsverhonging betreft, dat is geen loonsverhoging maar een slimme zet om ons vast te zette zodat we niks meer te zeggen hebben.