info gevraagd L85

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Bert

Bericht door Bert »

In ruien liggen er nog sporen tenzij ze die recent hebben uit gebroken.
5307

Bericht door 5307 »

we zijn daarnet eens naar kortrijk geweest. de 9101 eens grondig bekeken...

ik had graag een PM gekregen van iemand op dit forum die iets afweet van 2takt motoren. ik heb namelijk een vraag ! :wink:

greetz
OO-MSS

Bericht door OO-MSS »

het eerste stuk van de L85 is volledig weg, ook de overweg met de N60 is ook verdwenen
5307

Bericht door 5307 »

die info over de lijn is nie meer nodig ze :wink:

toch bedankt
Wimpie

Bericht door Wimpie »

Wat ik nu zeg niet verkeerd opnemen e... Maar ik zou het niet doen tenzij je bij een vereniging aangesloten bent en dus hem daar kan gebruiken en inzetten... Denk da het anderse HELEMAAL niet haalbaar is om je loc rijvaardig te houden want vergeet niet dat het niet alleen de loc is da je betaalt ook nog eens transportkosten, spoor, onderhoud van loc en spoor, wisselstukken, diesel, ... Zal een dure zaak worden om met je groepje te doen... :roll:
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Wimpie schreef:Wat ik nu zeg niet verkeerd opnemen e... Maar ik zou het niet doen tenzij je bij een vereniging aangesloten bent en dus hem daar kan gebruiken en inzetten... Denk da het anderse HELEMAAL niet haalbaar is om je loc rijvaardig te houden want vergeet niet dat het niet alleen de loc is da je betaalt ook nog eens transportkosten, spoor, onderhoud van loc en spoor, wisselstukken, diesel, ... Zal een dure zaak worden om met je groepje te doen... :roll:
Ja, dat denk ik ook eerder! :? Je zult er veel geld moeten insteken en er maar weinig kunnen uithalen! :?
ThomSten

Bericht door ThomSten »

Je kan je grote bedragen beter opsparen voor later denk ik. :wink:
5307

Bericht door 5307 »

de plannen worden geschrapt, de verkoop gaat niet door :wink:
Plaats reactie