's Wel vreemd, een stamcafe waar je maar 10 minuten kan komen omdat je het niet kan uithouden van de rook. Is het dan geen beter idee om een ander stamcafé te zoeken... ?
Hier ook een anti-roker, sorry rokers. Mijn pa rookt ook (maar niet overmatig) en als ik een avond bij hem in dezelfde ruimte doorbreng, ruik ik gewoon de volgende dag aan mijn kleren en stinken ze naar die vuile, vieze rook. Hetzelfde op fuiven en andere feestjes (familiebijeenkomsten, ...).
Dan is er ook nog het feit dat er mensen zijn die gewoon geen sigarettenrook kunnen verdragen (zoals ik dus), omdat ze het ervan op hun adem krijgen en/of tranende ogen krijgen (bij mij het eerste geval).
Ten derde begrijp ik niet wat rokers zo leuk vinden aan het roken, gezond is het niet, maar de nicotine werkt natuurlijk wel verslavend. En zeggen dat het tegen de stress is?? Een niet-roker kan toch ook perfect ontstressen zonder sigaret.
En roken en autorijden kan je niet vergelijken, omdat autorijden iets noodzakelijk is in vele gevallen (= verplaatsen), roken daarentegen...