Honderd jaar NMBS

Aankondigingen van evenementen, afspraken en meetings.
HiddetreinNL

Re: Honderd jaar NMBS

Bericht door HiddetreinNL »

Ik verwacht van niet aangezien in de folder staat: "Te bezoeken
in Train World".
Zijn trouwens de rijtijden bekend van de trein naar en vanaf Antwerpen? Want een trein in beweging vind ik leuker om te zien dan trein die stil staat. :wink:
DR-fan

Bericht door DR-fan »

HiddetreinNL schreef: ↑05 okt 2026, 11:02 Ik verwacht van niet aangezien in de folder staat: "Te bezoeken
in Train World".
Zijn trouwens de rijtijden bekend van de trein naar en vanaf Antwerpen? Want een trein in beweging vind ik leuker om te zien dan trein die stil staat. :wink:
De overbrenging van het historisch materieel gebeurt 's nachts - aankomst in Antwerpen voorzien op zaterdagochtend om 00.40.
ovspotter_be

Bericht door ovspotter_be »

HiddetreinNL schreef: ↑05 okt 2026, 11:02 Ik verwacht van niet aangezien in de folder staat: "Te bezoeken
in Train World".
DMS stond dit weekend in de CW Mechelen dus vermoed dat deze dit weekend wel zal meereizen richting Antwerpen.
Ik vermoed dat ze met die zin "Te bezoeken in Train World" eerder bedoelen dat je die rijtuigen en locomotieven ook steeds daar kunt bezoeken en dat je daarvoor dus niet speciaal naar dat evenement moet komen.
trainfreak

Bericht door trainfreak »

De DMS met de miniatuurtreinen zou inderdaad ook in Antwerpen moeten staan.
In de CW Mechelen konden wij kiezen om aan te schuiven in de (lange rij) om de DMS te bezoeken of direct door te lopen. Bij de splitsing werd gezegd dat we deze ook volgende week in Antwerpen kunnen zien.
Plaats reactie