Gertje, ben je niets vergeten?

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

TSP schreef:Dr is idd verschil!
Maar als ik hier het tegenovergestelde beweer wordt ik waarschijnlijk met een plezante boog van het forum gekickt :twisted:
Inderdaad! :twisted:

Er mag toch nog één iets overschieten waar we chauvinistisch over mogen zijn, hé! :P
nicken

Bericht door nicken »

Mss kunnen we nog naar de maan gaan ook :lol: Afbeelding
e49memling

Bericht door e49memling »

nicken schreef:Mss kunnen we nog naar de maan gaan ook :lol: Afbeelding
Di Ruppo toch, aan volle snelheid, zonder te vertragen, en ze mag Laurette meenemen (om te babbelen onderweg...) :twisted:
Tim

Bericht door Tim »

Gertje gaat trakteren

De oproep van een 21-jarige student communicatiewetenschappen aan Gert Verhulst om zijn belofte na te komen die hij in 1991 deed in een Samson & Gert-liedje, is niet in dovemansoren gevallen. Gertje gaat trakteren!
Had je 10 miljoen, wat zou jij dan doen? Een feestje bouwen en je geld opdoen? Ik kocht liters limonade, 100 kilo chocolade om aan iedereen uit te delen! Zo zong Studio 100-baas Gert Verhulst 16 jaar geleden op een van de succesvolle Samson-cd's. Inmiddels hééft Verhulst al tien miljoen (en zelfs een veelvoud van dat bedrag), en daarom vond de Antwerpse student communicatiewetenschappen Bert dat het hoog tijd werd dat Gertje zijn belofte nakwam. Op zijn website http://www.gertje.info zette hij die vraag in de verf. ,,Het was als grap bedoeld'', zegt Bert. ,,Maar ik kreeg tienduizenden bezoekers op mijn site.''

Gert Verhulst was wel gecharmeerd en komt nu met een voorstel op de proppen: op vrijdagavond 2 februari zal Plopsa Indoor Hasselt tussen 17 en 20 uur speciaal geopend worden voor deze actie. Via de site http://www.gertje.info worden 1.000 gratis toegangstickets uitgedeeld. Alle 'fans van toen' kunnen zich inschrijven via een speciaal formulier op de site http://www.gertje.info.

De 1.000 gelukkigen krijgen een lekker stuk chocolade en ook de limonade zal rijkelijk vloeien. Als klap op de vuurpijl zullen Samson & Gert die avond ook nog eens hun grootste hits zingen. Via het Vlaams netwerk van verenigingen waar armen het woord nemen laat Gert ook 500 extra tickets uitdelen aan mensen die het minder breed hebben.

Bron: De Standaard
SteC

Bericht door SteC »

Heel leuk van Gert Verhulst en studio 100 om erop in te gaan.
Wover

Bericht door Wover »

Eerder fantastische publiciteit voor hen. Uiteindelijk zullen ze er waarschijnlijk wel beter van worden ze :P
Tim

Bericht door Tim »

Wover schreef:Eerder fantastische publiciteit voor hen. Uiteindelijk zullen ze er waarschijnlijk wel beter van worden ze :P
Tuurlijk dat, ze weten heus wel waarom ze het doen hoor... :wink:
nicken

Bericht door nicken »

eerst er centen in draaien,en dan nadien KASSA KASSA en de mens is weer gepluimd :shock:
Trainspotterke

Ehe, heel leuk! :P Ik zou er zeker ook op afgegaan zijn :P , maar ik zie het niet zitten om helemaal naar Hasselt te gaan! :roll:
nicken

Bericht door nicken »

Trainspotterke schreef:Ehe, heel leuk! :P Ik zou er zeker ook op afgegaan zijn :P , maar ik zie het niet zitten om helemaal naar Hasselt te gaan! :roll:
de panne ligt dichter voor ons hè :D :lol:
Trainspotterke

nicken schreef:
Trainspotterke schreef:Ehe, heel leuk! :P Ik zou er zeker ook op afgegaan zijn :P , maar ik zie het niet zitten om helemaal naar Hasselt te gaan! :roll:
Inderdaad! :P Gaan we Gert niet vragen om de week erop nog eens naar De Panne te komen? :lol:
nicken

Bericht door nicken »

Trainspotterke schreef:
nicken schreef:
Inderdaad! :P Gaan we Gert niet vragen om de week erop nog eens naar De Panne te komen? :lol:
neem je dikke jas maar mee dan,mss kunnen ze het dan vragen aan UNOX ,in plaats van chocolade jaques die de 100 kilo chocolat voor niks geeft,ze kunnen dan liters soep uitdelen

apropo,wie zal de limonade schenken?
Meneer Verhulst zal geen cent verliezen :!:
yannickvw

Bericht door yannickvw »

Ja, se, ge kunt er enkel maar respect voor hebben he. Hij heeft het dan toch maar gedaan. :) Velen zijn miss jaloers of zo op Gertje, dan hadden ze miss zelf iets moeten bedenken dat zo aanslaat he.
Plaats reactie