Geplaatst: 12 okt 2007, 16:35
normaal zouden de stoelen a la M6 gebruikt worden op de vernieuwde M5 rijtuigen
het is maar een kleine reeks in vergelijking met de M4'en of de 600-700en heWover schreef:Hoogst onwaarschijnlijk denk ik, want moeten ze dan niet opnieuw uitvoerig getest worden? En dat neemt toch alweer snel een half jaar in beslag, dus tegen dat alle M5'en gemoderniseerd zijn zitten we dan alweer 3 jaar verder.
de grote van de reeks bepaalt daar niks in of een reeks materieel nu groot of klein is de testen die het moet ondergaan om bepaalde snelheden te mogen rijden blijven idem hoorShrek schreef:het is maar een kleine reeks in vergelijking met de M4'en of de 600-700en heWover schreef:Hoogst onwaarschijnlijk denk ik, want moeten ze dan niet opnieuw uitvoerig getest worden? En dat neemt toch alweer snel een half jaar in beslag, dus tegen dat alle M5'en gemoderniseerd zijn zitten we dan alweer 3 jaar verder.
msts.be schreef:
De AM75 krijgen echter een renovatie met de stoelen die in de I10 en het middenrijtuig van de Breaks gebruikt worden.. wie weet zijn het zelfs de "tweedehands" stoelen van dat middenrijtuig die men (wel met nieuwe stof natuurlijk) gaat gebruiken in de AM75..
wat bedoel je met na M4?Jonathan schreef:Na de M4 gaan ze waarschijnlijk onze West-Vlaanderen schuwe dubbeldekkers beginnen moderniseren! Wat gaat er allemaal aan gebeuren? Zetels of banken? Rode lichten vanachter? 160 km/h?
Zijn de M4'en dan nog altijd niet af?pietmol schreef: wat bedoel je met na M4?
betekent dit dat men aan de renovatie van M5 pas begint als deze van M4 volledig is afgelopen?