Geplaatst: 11 mei 2007, 09:54
wat?Mark7758 schreef:Mag ik?????
wat?Mark7758 schreef:Mag ik?????
Mechanik schreef:nen sleep I11'en met een 13 op kop alleen naar boven sleuren peis ik
liefst wanneer het spekglad is ...
kwestie van hem wat gevoel aan te leren op nen "trees"
Wat denk je?Steven schreef:wat?Mark7758 schreef:Mag ik?????
je mag die twee ni vergelijken, antwerpen centraal krijgt geen 1200 treinen per dag hoorJonathan schreef:Nu al problemen met de NVZ in Antwerpen. En over jaar gaan ze daar hetzelfde hebben als nu in Brussel. Veel te weinig sporen voor al de treinen.
dat denk ik niet, de meeste treinen op -2 rijden gewoon terug richting brussel heJonathan schreef:Nu al problemen met de NVZ in Antwerpen. En over jaar gaan ze daar hetzelfde hebben als nu in Brussel. Veel te weinig sporen voor al de treinen.
De 2 doorgaande sporen zijn in de eerste plaats bedoeld voor de HST naar Nederland. Hoeveel treinen daar uiteindelijk gaan op rijden is nog steeds niet duidelijk maar zeker niet zoveel dat er problemen zouden zijn.Shrek schreef:dat denk ik niet, de meeste treinen op -2 rijden gewoon terug richting brussel heJonathan schreef:Nu al problemen met de NVZ in Antwerpen. En over jaar gaan ze daar hetzelfde hebben als nu in Brussel. Veel te weinig sporen voor al de treinen.
Misschien over een jaar of veertig. In 1945 zij men al dat ze zot waren voor zes sporen aan te leggen in Brussel. Vier zijn meer dan genoeg!Steven schreef:je mag die twee ni vergelijken, antwerpen centraal krijgt geen 1200 treinen per dag hoorJonathan schreef:Nu al problemen met de NVZ in Antwerpen. En over jaar gaan ze daar hetzelfde hebben als nu in Brussel. Veel te weinig sporen voor al de treinen.
Jonathan, je moet toch ook eens naar het prijskaartje kijken. De tunnel met 2 sporen heeft nu al 765 miljoen euro gekost, dat is meer dan 30 miljard oude frank of ongeveer 8 keer zoveel als de Kennedytunnel destijds. Bij nog meer sporen was de prijs nog veel hoger geweest.Jonathan schreef:Misschien over een jaar of veertig. In 1945 zij men al dat ze zot waren voor zes sporen aan te leggen in Brussel. Vier zijn meer dan genoeg!
En waren vier er nu meer dan genoeg geweest?
dan nog is het zot om te vergelijken omdat het aantal lijnen dat toekomt in brussel groter is dan in antwerpen, bijgevolg kunnen er zo al meer treinen toekomen in aantal ook.Jonathan schreef:Misschien over een jaar of veertig. In 1945 zij men al dat ze zot waren voor zes sporen aan te leggen in Brussel. Vier zijn meer dan genoeg!Steven schreef:je mag die twee ni vergelijken, antwerpen centraal krijgt geen 1200 treinen per dag hoorJonathan schreef:Nu al problemen met de NVZ in Antwerpen. En over jaar gaan ze daar hetzelfde hebben als nu in Brussel. Veel te weinig sporen voor al de treinen.
En waren vier er nu meer dan genoeg geweest?
Nu nog, maar over zoveel jaar.Shrek schreef:en in brussel komen er aan de noordkant ongeveer evenveel lijnen toe als aan de zuidkant, in antwerpen zijn er in het noorden alleen L4 en L12. En voor deze 2 lijntjes zijn 2 sporen zeker voldoende
men gaat daar geen dozijn lijnen bijleggen hoor, dat zal voldoende blijven hoorJonathan schreef:Nu nog, maar over zoveel jaar.Shrek schreef:en in brussel komen er aan de noordkant ongeveer evenveel lijnen toe als aan de zuidkant, in antwerpen zijn er in het noorden alleen L4 en L12. En voor deze 2 lijntjes zijn 2 sporen zeker voldoende