Pagina 2 van 2
Geplaatst: 26 mar 2007, 20:22
door 260689
Shrek schreef:Hobbes schreef:Er zijn 3 Traxx'en geleasd om de pendeltreinen tussen Antwerpen Centraal en Noorderkempen te verzekeren met I11 rijtuigen.
Vanaf september zouden deze beginnen rijden.
dus 1 reserve en 1 stam? dan gaat het om een 2-uursdienst waarschijnlijk

uur dienst he
tis half uur van centraal naar noorderkempen.
Geplaatst: 26 mar 2007, 20:33
door Shrek
260689 schreef:Shrek schreef:Hobbes schreef:Er zijn 3 Traxx'en geleasd om de pendeltreinen tussen Antwerpen Centraal en Noorderkempen te verzekeren met I11 rijtuigen.
Vanaf september zouden deze beginnen rijden.
dus 1 reserve en 1 stam? dan gaat het om een 2-uursdienst waarschijnlijk

uur dienst he
tis half uur van centraal naar noorderkempen.
maar hij moet ook nog aan den andere kant in dienst gezet worden enzo he

Geplaatst: 26 mar 2007, 20:38
door 260689
mja mss is het zelfs minder dan een half uur he antwerpen noorderkempen tis ni ver he
ik weet wel al uit goede bron dat de thalys bestuurders de opleiding hebben gekregen om met de TRAXX te mogen rijden
Geplaatst: 26 mar 2007, 20:41
door Shrek
of het is met 1 loc per stam en dan omlopen, dan lukt het wel met 3 locs natuurlijk

Geplaatst: 26 mar 2007, 20:51
door Hobbes
Van Antwerpen naar Noorderkempen zou een dikke 15min rittijd zijn (door NZV en via HSL ), 15 min keertijd en terug... enz enz
In Antwerpen Centraal zijn er al verschillende (Thalys) bestuurders die een theoretische opleiding hebben gehad voor de Traxx en de HSL.
Hopelijk worden voor mijn collega's worden het geen diensten waarbij ze 8 of 9 keer heen en terug moeten rijden...
