Pagina 2 van 3
					
				
				Geplaatst: 07 apr 2007, 18:28
				door paljas
				WannaBe schreef:Kan allemaal zijn betreffende de bovenleiding, twas allesinds ne kabel met veel erosie die afgeknapt was.
Maar de reden van het ongeval is zeker en vast niet die die je vertelt, Baan heeft een ander rapport geschreven zulle... kzal het ne keer proberen te bemachtigen via interne mail ,o)
Kan wel zijn dat dat allemaal in het rapport stond, maar de informatie betreffende de omstandigheden van het ongeval heb ik gekregen van een ooggetuige en werd mij nogmaals bevestigd door iemand van firma Sarens. En als je goed kijkt op de foto, kan je zien dat die poot achter z'n wiel niet uitgeschoven is. Op mijn (voorlopig onbruikbare) foto's zal je het wel duidelijker kunnen zien
Zulle!
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 07 apr 2007, 20:51
				door WannaBe
				wwwww
			 
			
					
				
				Geplaatst: 07 apr 2007, 20:58
				door paljas
				WannaBe schreef:LOL ok paljas. We zulle zien.... 

  Jaag u nie op, slecht voor uw hart.
 
Ik jaag me zeker niet op (mss een klein beetje) maar ik weet zeker dat hetgeen ik zeg de juiste reden is aangezien ik de situatie ter plekke gevolgd heb van 10u20 ofzo tot 18u. En buiten de reden die ik opgeef zie ik geen enkele andere oorzaak van dit ongeval. Graag had ik wel eens dat rapport gezien waarover jij spreekt. Ben benieuwd!
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 10 apr 2007, 04:18
				door paljas
				
			 
			
					
				
				Geplaatst: 10 apr 2007, 15:59
				door Wover
				applausje voor paljas  
 
Spectaculair incident precies, en met 3000V en x kA een kortsluiting maken naar de sporen is precies ook ni gezond  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 10 apr 2007, 17:42
				door paljas
				Ik be nu eens benieuwd naar WannaBe zijn verklaring... omgewaaid? omver gepisd? Flatulatie van de kraanman? Dat laatste kan het niet zijn want anders zou de kraan naar de andere kant gekanteld zijn...
			 
			
					
				
				Geplaatst: 10 apr 2007, 17:59
				door Accelerat
				Ik vind het wel knap hoe ze dat voor elkaar kregen! 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 10 apr 2007, 18:03
				door paljas
				sncf-sncb schreef:Ik vind het wel knap hoe ze dat voor elkaar kregen! 

 
een snuifje domheid en een vleugje verstrooidheid zijn de ingrediënten om dit te kunnen presenteren...
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 10 apr 2007, 18:05
				door nicken
				
  wat een fotoreportage,hè kunt bij de gazet gaan werken  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 10 apr 2007, 20:34
				door WannaBe
				wwwwwwww
			 
			
					
				
				Geplaatst: 10 apr 2007, 23:14
				door Pendelaar
				Voor de techneuten onder ons:
Zo zien we eens hoe zo'n kraan geconstrueerd is langs de onderzijde
Eveneens was er een cursus hoogspanning gelijkstroom lassen, en dan zeggen ze dat koper moeilijk te lassen is met een vlamboog.  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 11 apr 2007, 02:53
				door Wover
				Paljas, uw eerste foto is op ICFB gepost blijkbaar, ik weet niet of je daar problemen mee hebt, je moet zelf maar eens gaan zien 

.
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 11 apr 2007, 10:24
				door Dietrich
				Deze ganse fotoreeks en nog meer foto's staan daar op. 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 11 apr 2007, 12:14
				door Wover
				Ondertussen inderdaad wel, toen ik keek stond er enkel nog maar de eerste foto.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 11 apr 2007, 22:09
				door trainman
				Is er een link naar die foto's op ICFB ?