Pagina 2 van 2
Geplaatst: 04 feb 2006, 01:35
door Steven
als die van brussel lux kwam zal die er zijn aangekomen tegen +- 30 km/u
Geplaatst: 06 feb 2006, 13:02
door sable
Hoe is het eigenlijk gebeurd dat die lok daar staat?
Geplaatst: 06 feb 2006, 21:44
door Mechanik
er hing nog een loc aan de andere kant, deze werd in Brussel luxemburg afgekoppeld, waarop door een nog niet nader bepaalde foute ghandeling, de ontkoppelde trein ging lopen

Geplaatst: 17 feb 2006, 01:11
door paljas
Dag lieve kindjes,
Ben net terug van mn avontuur en blijkbaar zijn al mn posts verdwenen.
Natuurlijk trok dit mn aandacht want mijn ploeg moest daar als eerste ter plaatse komen.
Wat het preciese verloop is van de werken hou ik liever voor mezelf want het is een beetje te grof.
Vanaf zaterdag begin ik terug te werken en zal mn best doen om zoveel mogelijk leuke foto's te nemen.
tot laterzzzzzz
Geplaatst: 17 feb 2006, 01:17
door Steven
welkom terug dan zou ik zeggen
Re: De 2140 te Brussel-Schuman peron
Geplaatst: 23 nov 2009, 17:33
door Bibke
Effe oud topic van onder het stof halen.
Wat was nu de oorzaak?
Re: De 2140 te Brussel-Schuman peron
Geplaatst: 23 nov 2009, 21:48
door Steven
Bibke schreef:Effe oud topic van onder het stof halen.
Wat was nu de oorzaak?
de trein is gewoon gaan rollen omdat deze niet geremd stond.
Re: De 2140 te Brussel-Schuman peron
Geplaatst: 24 nov 2009, 08:11
door Stef
Bibke schreef:Effe oud topic van onder het stof halen.
Wat was nu de oorzaak?
Ze hebben zijn banden opgepompt.

Re: De 2140 te Brussel-Schuman peron
Geplaatst: 24 nov 2009, 18:45
door b-loc
Steven schreef:Bibke schreef:Effe oud topic van onder het stof halen.
Wat was nu de oorzaak?
de trein is gewoon gaan rollen omdat deze niet geremd stond.
Is het daar zoveel bergaf?
Re: De 2140 te Brussel-Schuman peron
Geplaatst: 24 nov 2009, 22:39
door Steven
De helling aan de inrit van Brussel Luxemburg (kant shuman) is groter of gelijk aan 18 promille. Het steilste stukje van heel de lijn 161 ligt daar tussen die twee stations dus.