Sinds deze week zijn de nieuwe seinen in dienst te Izegem. Weet niet of het nu al door Bl7 Brugge is bediend..Bert schreef:Nog??Wover schreef:
Worden die seinen daar nog bediend door Brugge?
Nooit heeft Brugge die seinen bediend.![]()
Als Roeselare, Lichtervelde en Torhout zelfs nog hun eigen seinpost hebben en dit gelegen is tussen Izegem en Brugge, dan zal Izegem wel niet door Brugge bediend worden hé.
Botsing te Izegem
rijtuigen, de loc hadden we al , een loc is dus GEEN rijtuigPV schreef:Als je een paar berichten hoger leest, dan zie je dat het nummer van de beschadigde locomotief 2132 is.overweg13 schreef:Dag,
Mocht iemand een idee hebben van de nummers van de betrokken rijtuigen, dat interesseert me wel. Alvast bedankt.

Uiteraard, de aangereden trein is een TD-stel M4 dat actief was op de verbinding Oostende - Kortrijk, en dat daarna hoogstwaarschijnlijk als IR Kortrijk - Mechelen zou rijden, en dan als L Mechelen - Leuven.
De aanrijdende trein is een gesleept stel M4 dat in de avondspits een P-trein had verzekerd.
Overigens hoor/lees ik dat de trein achteraan aangereden is, maar ik denk dat het om een onvervalste frontale botsing gaat.
De aanrijdende trein is een gesleept stel M4 dat in de avondspits een P-trein had verzekerd.
Overigens hoor/lees ik dat de trein achteraan aangereden is, maar ik denk dat het om een onvervalste frontale botsing gaat.
Laatst gewijzigd door overweg13 op 27 apr 2007, 08:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
in t nieuwsblad foto waarbij panto op de grond ligtWover schreef:Hola, da moet nen enorme klap geweest zijn seg! Dit moet een van de meest verhakkelde rijtuigen zijn die ik ooit gezien heb (naast pecrot dan).
Volgens mij zijn beiden toch wel total loss, die 21 lijkt enkel de stuurpost, maar panto enz zal ook wel geraakt zijn.
overweg13 schreef:Uiteraard, de aangereden trein is een TD-stel M4 dat actief was op de verbinding Oostende - Kortrijk, en dat daarna hoogstwaarschijnlijk als IR Kortrijk - Mechelen zou rijden, en dan als L Mechelen - Leuven.
hoeveel sporen zijn er in het station van Izegem?