Pagina 2 van 2

Geplaatst: 03 jun 2007, 13:33
door dentheo
Steven schreef:euh nee maaar wat ik wou duidelijk maken is dat die dingen onderaan een trein hangen en intensief afzien door opvliegend stof en andere vuiligheid waardoor hun werking al is in gedrang kan komen. ik haalde enkel voorbeeld compressor aan om het wat duidelijker te maken, voor de airco telt het zelfde, je kan uw dingen zodanig gaan ontwerpen dat ze altijd blijven werken maar bij een trein zijn beperking. vooral de plaats die je ter beschikking krijgt voor die airco. bij de nmbs mag je daar ook nog is het woordje geld aan toevoegen (of eerder het gebrek er aan?)
Ach in buitenland waar het warmer is zitten de koelcondensors al enkele jaren op het dak, dat zijn al die lelijke bakken die men in europa en azie ziet op de daken van de rijtuigen...

Geplaatst: 03 jun 2007, 13:37
door Steven
bij ons hangen die dus onderaan, het dak van een ms 96 is ni bepaald ontworpen om iets op te plaatsen, dan vraag ik me tevens ook af als je dat op het dak zet of die dingen dan nog wel 160 km/u mogen rijden?