Pagina 2 van 2
Geplaatst: 19 jun 2007, 07:36
door 5941
hey
zalig foto's tommy
ik zou ook een graag wat foto's maken op antweren barendrecht hoe geraak ik daar het best
gr hans
Geplaatst: 19 jun 2007, 11:47
door Tommyken
5941 schreef:hey
zallg foto's tommy
ik zou ook een graag wat foto's maken op antweren barendrecht hoe geraak ik daar het best
gr hans
Wel op berendrecht is er niet al te veel verkeer. Alleen rijd DLC er
gemakkelijk naartoe.
Met het openbaar vervoer is de haven niet echt super te bereiken. Dus
ben je echt wel genoodzaakt om met de auto er naartoe te rijden.
Berendrecht bevind zich niet ver van de afrit van Stabroek. Namenlijk
naast de Antwerpsebaan in de Haven van Antwerpen.
Ook eventueel Berendrecht-Zuid afrit ( 13 )
Nog vragen... stel ze maar gerust

Geplaatst: 19 jun 2007, 14:56
door 5941
kan je gemakkelijk aan die DLC's aan en waar ongeveer die is die foto van jou genomen
gr hans
Geplaatst: 19 jun 2007, 15:30
door Tommyken
5941 schreef:kan je gemakkelijk aan die DLC's aan en waar ongeveer die is die foto van jou genomen
gr hans
Wel die foto van mij is genomen vanop men machien.
Allesinds van HLD 7711 als je die wil bedoelen.
Geplaatst: 03 jul 2007, 11:52
door Tommyken
Geplaatst: 03 jul 2007, 14:52
door Patrick
BB 22380 SNCF: raar treintje

Geplaatst: 03 jul 2007, 15:26
door Bert
Patrick schreef:BB 22380 SNCF: raar treintje

Dat is een meetrit op L1. Zo hebben ze ook nog een omgebouwd TGV stel of ook wel de Iris genaamd. Ik dacht dat die om de twee weken naar Brussel-Zuid komt.

Geplaatst: 03 jul 2007, 19:17
door Trainspotterke
Bert schreef:Patrick schreef:BB 22380 SNCF: raar treintje

Dat is een meetrit op L1. Zo hebben ze ook nog een omgebouwd TGV stel of ook wel de Iris genaamd. Ik dacht dat die om de twee weken naar Brussel-Zuid komt.

Niet verder dan Lembeek (scheidingszone 3 kV - 25 kV), aangezien die Franse locs niet onder 3000 volt gelijkstroom kunnen rijden!

Geplaatst: 04 jul 2007, 00:17
door msts.be
Ooit heeft er toch een "Nez Cassé" onder 3kV gereden : de BB10003 (prototype voor Astride tussen 1983 en 1997) kreeg in 1991 de asyncrone motoren van de Eurostar en die moesten ook onder 3kV getest worden..
Op de site van Marc Petit zijn daar foto's van te vinden :
http://www.pixagogo.com/3221485791 (naar beneden scrollen, ergens in het midden zijn ze te vinden..)
Als ze die 2 BB22000 nu eens gelijkaardig zouden ombouwen.. ja ok de techniek dateert al van 1978 maar toch, zo moeilijk kan dat toch niet zijn ? Men heeft toch ook ooit de 25.5 op 1.5kV onder vol vermogen doen werken ?
Geplaatst: 04 jul 2007, 17:43
door Bert
Trainspotterke schreef:Bert schreef:Patrick schreef:BB 22380 SNCF: raar treintje

Dat is een meetrit op L1. Zo hebben ze ook nog een omgebouwd TGV stel of ook wel de Iris genaamd. Ik dacht dat die om de twee weken naar Brussel-Zuid komt.

Niet verder dan Lembeek (scheidingszone 3 kV - 25 kV), aangezien die Franse locs niet onder 3000 volt gelijkstroom kunnen rijden!

De Iris komt wel degelijk tot Brussel-Zuid. De Franse locs natuurlijk niet. Mijn excuses voor de onduidelijkheid.

Geplaatst: 05 jul 2007, 01:54
door NSNMBS
Dankje Tommy voor de mooie foto's!
Prachtig die 1192 met voorpanto!!!
Geplaatst: 09 jul 2007, 18:31
door Tommyken
Inderdaad .. eentje met zijn voorste panto... was inderdaad wel eens
een leuk alternatieve foto natuurlijk..
Voor de rest bedankt natuurlijk
