Pagina 2 van 2
Geplaatst: 25 jun 2007, 00:19
door lucian
paljas schreef:totaal geen bovenleiding te zien
uhm

in Engeland wordt de spanning van een 3 de rail op de grond gehaald

Geplaatst: 25 jun 2007, 08:55
door tgv
lucian schreef:paljas schreef:totaal geen bovenleiding te zien
uhm

in Engeland wordt de spanning van een 3 de rail op de grond gehaald

inderdaad, daar is de eurostar op voorzien, maar niet de tgv!!
Geplaatst: 25 jun 2007, 17:41
door Bartjedj
Niet heel Engeland is 3rd rail, hoor. En sinds de opening van St. Pancras gebruikt de Eurostar al helemaal geen stroomrail meer.
BDJ
Geplaatst: 25 jun 2007, 17:42
door Shrek
Bartjedj schreef:Niet heel Engeland is 3rd rail, hoor. En sinds de opening van St. Pancras gebruikt de Eurostar al helemaal geen stroomrail meer.
dat gaat pas in november open

Geplaatst: 25 jun 2007, 17:42
door Steven
euh das allemaal maar officieel in commerciele dienst voor eurostar vanaf 14/11 he

dus nog nog heel effe derde rail

Geplaatst: 25 jun 2007, 17:44
door Bartjedj
Oops, inderdaad.
Dacht dat het november vorig jaar was.
BDJ
Geplaatst: 29 jun 2007, 02:12
door paljas
lucian schreef:paljas schreef:totaal geen bovenleiding te zien
uhm

in Engeland wordt de spanning van een 3 de rail op de grond gehaald

En volgens het filmpje rijdt de trein NAAR Londen en passeert hij eerst nog de tunnel, Sherlock...
Geplaatst: 29 jun 2007, 09:20
door lucian
paljas schreef:lucian schreef:paljas schreef:totaal geen bovenleiding te zien
uhm

in Engeland wordt de spanning van een 3 de rail op de grond gehaald

En volgens het filmpje rijdt de trein NAAR Londen en passeert hij eerst nog de tunnel, Sherlock...
amaai

lange tenen blijkbaar

Geplaatst: 30 jun 2007, 15:37
door Dietrich
Geplaatst: 01 jul 2007, 01:05
door Wover
Heb ik in Lier ook al eens meegemaakt. Slagbomen gingen toe en direct erna terug open. De reden ervoor zou ik niet weten, maar waarschijnlijk zal het ook wel met de stroomkringen te maken hebben die de overwegen doen dichtgaan.
Geplaatst: 12 sep 2007, 02:04
door Nekvin
da heeft iets te maken met stroomonderbrekingen, als er een stroomonderbreking is, gaat de overweg automatisch dicht voor de veiligheid van en trein en wegvoertuigen. Waarschijnlijk was er hier, wel, geen, wel, geen, wel, geen stroom