Pagina 2 van 2

Geplaatst: 17 jul 2007, 19:50
door Trainspotterke
Even off-topic: daarpas nog eens langs Bombardier in Brugge gepasseerd met de fiets en ergens tegen een muurke lagen er neuzen voor de M6-stuurrijtuigen voor het grijpen. :P

Geplaatst: 17 jul 2007, 21:07
door Shrek
Trainspotterke schreef:Even off-topic: daarpas nog eens langs Bombardier in Brugge gepasseerd met de fiets en ergens tegen een muurke lagen er neuzen voor de M6-stuurrijtuigen voor het grijpen. :P
jij stelt dus voor die 21 in 13-stijl te herstellen? :lol:

Geplaatst: 17 jul 2007, 22:50
door Steven
salzinnes heeft al meer dan eens zo een stuurpost volledig gereconstrueerd hoor, ze hebben er ervaring mee :-) de simulators te salzinnes en mechelen zijn er zo een prachtig voorbeeldje van :-)

Geplaatst: 30 jul 2007, 14:43
door msts.be
Ondertussen is de 1191 weer hersteld, tegen alle verwachtingen in.. :o dan toch geen 61ste HLE21 :?: Of waren er nog andere 11'en die er zo slecht aan toe waren ? :roll:

En ja, waarschijnlijk zal de 2132 dan ook hersteld worden, gezien men ooit een HLE16 die ook zo goed als verwoest was terug heeft heropgebouwd na een brand.. :wink: (dit was niet de 1607, die geschrapt was in 1997 !)

Geplaatst: 31 jul 2007, 21:36
door SteC
De 1182 en 1184 schijnen ook berucht te zijn op het gebied van pannes.

Geplaatst: 01 aug 2007, 02:21
door Steven
SteC schreef:De 1182 en 1184 schijnen ook berucht te zijn op het gebied van pannes.
bij 1184 is het geregeld 50% tractie, dus volgens mij steeds weerkerende problemen met dezelfde kring elektronica. een blijvende buil aan 1184? wie zal het zeggen.