Pagina 2 van 2
Geplaatst: 17 jul 2007, 19:50
door Trainspotterke
Even off-topic: daarpas nog eens langs Bombardier in Brugge gepasseerd met de fiets en ergens tegen een muurke lagen er neuzen voor de M6-stuurrijtuigen voor het grijpen.

Geplaatst: 17 jul 2007, 21:07
door Shrek
Trainspotterke schreef:Even off-topic: daarpas nog eens langs Bombardier in Brugge gepasseerd met de fiets en ergens tegen een muurke lagen er neuzen voor de M6-stuurrijtuigen voor het grijpen.

jij stelt dus voor die 21 in 13-stijl te herstellen?

Geplaatst: 17 jul 2007, 22:50
door Steven
salzinnes heeft al meer dan eens zo een stuurpost volledig gereconstrueerd hoor, ze hebben er ervaring mee

de simulators te salzinnes en mechelen zijn er zo een prachtig voorbeeldje van

Geplaatst: 30 jul 2007, 14:43
door msts.be
Ondertussen is de 1191 weer hersteld, tegen alle verwachtingen in..

dan toch geen 61ste HLE21

Of waren er nog andere 11'en die er zo slecht aan toe waren ?
En ja, waarschijnlijk zal de 2132 dan ook hersteld worden, gezien men ooit een HLE16 die ook zo goed als verwoest was terug heeft heropgebouwd na een brand..

(dit was niet de 1607, die geschrapt was in 1997 !)
Geplaatst: 31 jul 2007, 21:36
door SteC
De 1182 en 1184 schijnen ook berucht te zijn op het gebied van pannes.
Geplaatst: 01 aug 2007, 02:21
door Steven
SteC schreef:De 1182 en 1184 schijnen ook berucht te zijn op het gebied van pannes.
bij 1184 is het geregeld 50% tractie, dus volgens mij steeds weerkerende problemen met dezelfde kring elektronica. een blijvende buil aan 1184? wie zal het zeggen.