Pagina 2 van 2

Geplaatst: 24 aug 2007, 20:22
door steamfreak
paljas schreef:
Tommy schreef:En als laatste de mooiste livrei van allemaal :D

Ik hoop dat jullie der van genoten hebben :)

grtz

Tommy
De BB15000 in oranje-rode livrei is mijn all-time favoriet!!!!
kan ik van meespreken :)

Maar die eerste foto vind ik dus echt merkwaardig om zien!
Een Belgische loc (waarvan je dat niet zou verwachten) met Duitse rijtuigen op Frans territorium.

Geplaatst: 24 aug 2007, 22:17
door msts.be
paljas schreef: De BB15000 in oranje-rode livrei is mijn all-time favoriet!!!!
De Arzens (ook wel TEE-liverij genoemd) is nu al wel afgezaagd, men mag dringend méér van die locs in en voyage kleuren schilderen..

Ik heb er zo'n 2 op mijn vakantie gezien, het ging dan wel om de tweespanningsvariant BB22200R.Tot ze in December met de Corail B6Dux stuurstanden in de regio Rhône-Alpes gaan rijden blijven ze nog voorlopig voor de rekening rijden van hun (ex-)werkgever TER PACA met TER-IC (te vergelijken met onze IR, de gewone TER-treinen zijn L-treinen) treinen tussen Lyon Part-Dieu en Ventimiglia, en Avignon Centre en Ventimiglia..

Geplaatst: 25 aug 2007, 15:00
door Bert
steamfreak schreef: Maar die eerste foto vind ik dus echt merkwaardig om zien!
Een Belgische loc (waarvan je dat niet zou verwachten) met Duitse rijtuigen op Frans territorium.
Dat is een Belgische loc met Duitse rijtuigen in Brussel-Zuid. :wink:
Een 27 is niet toegelaten in Frankrijk.

Geplaatst: 25 aug 2007, 19:02
door Joris
Hallo,
Mooie foto's!
Had die nachttrein veel vertraging? Als ik me goed herrinner is die normaal om 6.15 wag uit FBMZ, en is het dan niet al donker?
Groeten,
Joris De Mol

Geplaatst: 26 aug 2007, 11:20
door Tommy
Die nachtrein had toch wel een 50-tal minuten vertraging.

Geplaatst: 28 aug 2007, 16:16
door jumper
mooie foto's