Mja, ik ben één van die 150.000 personen die er vandaag weer aan beginnen. Eigenlijk ben ik al een dikke 2 weken bezig met voorbereidingen thuis en in de school, om het nieuwe schooljaar goed te starten. Ik moet wel geen trein, bus of auto nemen, want ik woon op 5 minuten wandelen van de school waar ik werk. Maar hoe dan ook, ik wens aan alle betrokkenen een zeer fijne start van het nieuwe schooljaar toe!
het is vandaag feest bij het gemeenschapsonderwijs er zijn heel wat activiteiten te doen op onze school maar merendeels meer voor de kleintjes en niet echt iets voor de ouderestudentjes onder ons.
260689 schreef:het is vandaag feest bij het gemeenschapsonderwijs er zijn heel wat activiteiten te doen op onze school maar merendeels meer voor de kleintjes en niet echt iets voor de ouderestudentjes onder ons.
Dat noemt nu voortaan "GO!".
Hadden ze dat nu nog "GrOen!" genoemd
Waar is de tijd dat ze dat nog rijks(midden)scholen noemden. Zottegem had een mooi exemplaar (niet in positieve zin), spijtig genoeg recent afgebroken.
260689 schreef:het is vandaag feest bij het gemeenschapsonderwijs er zijn heel wat activiteiten te doen op onze school maar merendeels meer voor de kleintjes en niet echt iets voor de ouderestudentjes onder ons.
Bij ons is desondanks een feest en receptie aangeboden aan alle leerlingen van het 1ste tot en met het 6de middelbaar (+ 7bso). We zijn de dag om 8u00 begonnen met muziek, eten en drinken. De leerlingen kwamen binnen via een rode loper en een feestcommité verwelkomde iedereen aan de schoolpoort. Om nog maar te zwijgen van de versieringen ...