Uw meest geliefde rijtuig?!
In dat geval...1607 schreef:ik zit graag opgesloten en zeker met 5 andere vrouwelijke reizigsters.Trainspotterke schreef:Leve de I11-rijtuigen!![]()
De I10-rijtuigen heb ik ook nog graag!![]()
Maar geef me vooral geen I6-rijtuigen!Zo opgesloten zitten in een klein kotje, is toch niets voor mij, hoor! Ik heb liever overzicht over de gehele wagon!

Hallo,Trainspotterke schreef:Leve de I11-rijtuigen! :D
Maar geef me vooral geen I6-rijtuigen! :shock: Zo opgesloten zitten in een klein kotje, is toch niets voor mij, hoor! Ik heb liever overzicht over de gehele wagon! :wink:
Blijkbaar denkt niet iedereen er zo over. In de eersteklasserijtuigen van de Beneluxtrein moet je er als de kippen bij zijn om in de coupétjes te kunnen zitten. En eerlijk gezegd, ik heb het ook niet zo voor die grote ruimten. Enige compartimentering zou echt wel mogen. Ik denk dat o.a. de gezelligheid er wel zou bij varen. Ik vind een van de nadelen van ms96 dat je zo ver kunt zien. Maar maatschappelijke tendensen brengen nu eenmaal met zich mee dat het schoftendom zich ook goed thuis voelt in slecht zichtbare ruimten. Ik vermoed dat men daar bij het bouwen van rijtuigen ook wel rekening mee houdt.
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Men heeft daar totaal geen privici. Iedereen ziet wat ge doen.overweg13 schreef:Hallo,Trainspotterke schreef:Leve de I11-rijtuigen!![]()
Maar geef me vooral geen I6-rijtuigen!Zo opgesloten zitten in een klein kotje, is toch niets voor mij, hoor! Ik heb liever overzicht over de gehele wagon!
Blijkbaar denkt niet iedereen er zo over. In de eersteklasserijtuigen van de Beneluxtrein moet je er als de kippen bij zijn om in de coupétjes te kunnen zitten. En eerlijk gezegd, ik heb het ook niet zo voor die grote ruimten. Enige compartimentering zou echt wel mogen. Ik denk dat o.a. de gezelligheid er wel zou bij varen. Ik vind een van de nadelen van ms96 dat je zo ver kunt zien. Maar maatschappelijke tendensen brengen nu eenmaal met zich mee dat het schoftendom zich ook goed thuis voelt in slecht zichtbare ruimten. Ik vermoed dat men daar bij het bouwen van rijtuigen ook wel rekening mee houdt.
-
- e49memling
-
geen idee eigenlijk (leg eens uit wat die afkortingen zijn)
ik zit het liefste in een Deense neus
ik zit het liefste in een Deense neus
Laatst gewijzigd door Sara Raats op 15 mar 2009, 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.