NS vervolgen BNN-presentatrice die aan noodrem trok
-
- Contacteer:
Update-filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=ooU4heYkaRo
"Enkele honderden euro boete", zullen ze bij BNN zeker niet wakker van liggen.
"Enkele honderden euro boete", zullen ze bij BNN zeker niet wakker van liggen.
Ik las vandaag ik de krant dat men gaat proberen om andere scahde ook te verhalen op BNN, zoals schade aan het spoor en de wielen door de noodremming. Ook worden er gevraagd of rezigers van die trein, die klachten hebben, om zich te melden.
Het grootste probleem is echter dat als men de schade op BNN gaat verhalen, dat betaald wordt door de Nederlanders,omdat het een publieke omroep is. :S
Het grootste probleem is echter dat als men de schade op BNN gaat verhalen, dat betaald wordt door de Nederlanders,omdat het een publieke omroep is. :S
Die andere schade kan met wat goede wil inderdaad wel een aardig bedrag gaan vormen.
Anders gezegd: de Nederlandse belastingsbetaler is dat geld toch al kwijt, of het nu naar de NS of naar een BNN-programma gaat.
Mjah, uiteindelijk inderdaad wel, maar het budget is wat het is: als er geld uitgaat omwille hiervan, kan het ergens anders niet meer worden uitgegeven. Het totale budget gaat immers, neem ik aan, niet stijgen hierdoor.AzzurroNL schreef:Het grootste probleem is echter dat als men de schade op BNN gaat verhalen, dat betaald wordt door de Nederlanders,omdat het een publieke omroep is. :S
Anders gezegd: de Nederlandse belastingsbetaler is dat geld toch al kwijt, of het nu naar de NS of naar een BNN-programma gaat.
Ach ja... Nu was het iets met treinen en winden wij als treinenliefhebbers ons erover op. IN een latere aflevering zit ze doodleuk hallucinogene paddo's te snoepen met toeristen, is er vast wel weer een andere groep belanghebbenden die zich erover opwindt. Maar dat is de hele aard van niet alleen dat programma, van heel BNN. Gewoon, shockeren. Zo veel mogelijk mensen tegen je in het harnas jagen, onder het mom van "kijk, wij hebben een eigen willetje."Bartjedj schreef:Ik vind dat de regisseur en producer van het programma persoonlijk verantwoordelijk moeten gesteld worden onder de noemer "grove fout".
Dit is er anders wel één van formaat![]()
BDJ
Het schijnt te moeten. Het beste kun je er gewoon je schouders over ophalen denk ik. Want reken maar dat ze lagen te rollebollen van de pret toen heel spoorwegminnend Nederland over ze heen viel