Pagina 2 van 2
Geplaatst: 22 okt 2007, 18:37
door nighttrain
Bartjedj schreef:Ik wou absoluut niet zeggen dat je je niet moet voorstellen. Mijn reactie was puur een direct antwoord op de 1ste post. Geen afbreuk aan de volgenden.
BDJ
'k heb dat zo niet opgenomen hoor! No problems.
Maar hun cctv (closed circuit television) detekteren alles.
andere info: Zijn er railfanatiekers die willen bij Eurotunnel werken. we zoeken mensen met Engels kontrakt voor het controle centrum. T.t.z. die engels en frans spreken en die een redelijke technische backround hebben. we zoeken namelijk EMS operatoren dus zij die de fixed equipments beheren controler (bovenlleiding/ventilatie enz). Opgelet wel in en rond Folkestone wonen of Calais.
wedde 1900€ net per maand of 1300£
Geplaatst: 22 okt 2007, 21:14
door Bartjedj
Dat klinkt meer dan aanlokkelijk, maar ik zie het nog niet zitten om op mijn eigen te gaan wonen, en met handel is mijn technische background wss niet groot genoeg.
BDJ
Geplaatst: 22 okt 2007, 22:16
door thejay
Bij het binnengaan van de bagagecontrole staat er duidelijk dat er daar niet gefotografeerd mag worden, maar volgens mij is de hele Eurostar-terminal een beveiligde zone en ik zou het daar toch niet proberen.
Misschien dat ze op Waterloo nu minder streng zijn, omdat het daar binnenkort toch afgelopen is.
Geplaatst: 23 okt 2007, 02:13
door Bordensteker
Toen ik in januari in Waterloo International aankwam en nog wat tijd over had heb ik een hele tijd op het perron doorgebracht dat langs het meest westelijke spoor van het binnenlandse deel van het station ligt. Dus met mijn rug naar de heel lange wand toe waarachter de Eurostars aankomen en vertrekken. Ik kon daar komen omdat er even geen trein stond en de barrier open was, maar je kon daar ook zeg maar een meter of tien áchter de barrier het perron op lopen vanuit de International zijde van de concourse. Als je daar bent snap je wel wat ik bedoel.
Ik denk overigens dat de route saaier wordt met al die tunnels. Tijdens de nu nog vrij trage rit door Londen zie je tenminste nog wat.