Pagina 2 van 2
Geplaatst: 23 mar 2006, 21:51
door trainfreak
Den type 1 ziet er ook nie zo slecht uit ze, maar die staat bij de CFV3V.
Geplaatst: 24 mar 2006, 00:20
door RhB
Het zou misschien beter zijn dat dit niet meer onder de hoede van de NMBS valt. Maar eerder van een patrimoniumstichting.
NMBS moet winst maken, "en dat oud ijzer", wat operationeel is kan niet in omlopen worden gezet, dus is duur.
De centjes moeten dan maar van de federale overheid komen.
Geplaatst: 24 mar 2006, 11:58
door MGRoverdriver
Ik zou graag een 16 hebben,deze mooi opkuisen en achteraan in de hangaar zetten. Zou de NMBS mij dat gunnen of snijden ze hem liever verrot?
Geplaatst: 24 mar 2006, 13:09
door Steven
mits betalen krijg je alles, je zal enkel heeel veeel moeten betalen

Geplaatst: 25 mar 2006, 15:12
door Kulderzipken
Ze snijden hem liever verrot tenzij je hen kan overtuigen waarom hij bij jouw thuis hoort. Je zal dan een beter bod moeten doen dan de"schroothandelaar".
Geplaatst: 26 mar 2006, 18:47
door Bert
Als je heel veel geld hebt zou je wel eentje kunne kopen.
Als ze nu eens de locs die ze willen bewaren ergens droog zetten en niet alles laten kapot roesten (lees 7209 in FNND) dan zouden ze er al veel minder geld moeten in pompen.

Geplaatst: 26 mar 2006, 21:14
door poyaud
ik denk niet dat het als particulier eenvoudig is om een loc te kopen en zeker niet een elektrische. tenzij je een 15miljoen BEF teveel hebt .