Laat ons dit vooruit laten gaan.
X zal steeds liever station A hebben terwijl Y liever station B zal hebben. Net zoals X op dinsdag of woensdag kan, terwijl Y enkel maandag of vrijdag. Jammer genoeg loopt de tunnel aan de kanten van Calais en niet Maasmechelen. Wie uit Limburg komt, zal er dus idd vroeg uit moeten of een stukje met de auto moeten. Het zij zo. Daarover kunnen we nog jaren palaveren....
Ik ben zeer blij dat Nighttrain ons deze unieke kans biedt en ons zo veel uitleg wil geven dat hij om 9u wil beginnen. Ik wil daar desnoods al om 6u staan.

Wat gaan we dan zitten melken dat we om 05.30u moeten vertrekken? Niemand moet mee, hé, op deze unieke kans!
Ik heb begrepen dat Patrick zowel qua reistijd als busprijs Poperinge verkiest. Dan stel ik voor dat we na aankomst van de trein om 08.08u vandaar vertrekken met een bus die Patrick kan vastleggen?
Misschien dat we (Steven, Patrick, Nighttrain, ikzelf) best e-mailadressen uitwisselen voor een vlotte communicatie.
Dit gezegd zijnde, kunnen we er dus vanop aan rond 09.15u ter plaatse te zijn? Als dit OK is voor Nighttrain, kan hij misschien Patrick of mij de laatste & definitieve modaliteiten meedelen inzake wie in aanmerking komt/welke datum/vereiste documenten voor de beveiliging?
Dan zetten we een woordje uitleg online, kunnen we inschrijven en leggen we alles vast.
Alvast nogmaals een woordje van dank aan Nighttrain dat hij wil meegaan in dit verhaal....