Op het risico af even off-topic te gaan:Steven schreef:zie topic over het bezoekje aan eurotunnel
Ik heb dat topic toevallig vanmiddag doorgelezen. En ik moet zeggen, als je het zo brengt, dan geloof ik best dat het lastig is om op tijd iets te organiseren. Er worden voor potentiële deelnemers nogal wat beperkingen opgeworpen. Zo is er een leeftijdsgrens, een minimum kostenplaatje, geen garantie dat het überhaupt wel doorgaat, voorrang voor spoorwerkers etc. Stuk voor stuk argumenten die in dat specifieke geval op zich weliswaar volstrekt begrijpelijk en op hun plaats zijn, maar ook dingen die een groot aantal mensen toch zullen afschrikken, wat jammer is. Overigens alle lof voor het feit dat de mogelijkheid überhaupt geboden wordt hoor, begrijp me niet verkeerd. Dat gaat echt iets heel bijzonders worden, en ik hoop voor iedereen dat het inderdaad doorgaat. Maar op zich is dat een relatief "hoog-drempelig" evenement. En als er ZO veel haken en ogen aan zitten, tuurlijk dat je dat maaaaaanden van te voren vast in de week zet.
Maar dat is dus ook niet wat ik hiermee bedoel