Voorjaarsmeeting Mechelen
Re: Voorjaarsmeeting Mechelen
Ik ga misschien mee, hangt af wat ik te doen heb, want eerlijk gezegd vind ik dat museum niet zo interessant (waarschijnlijk ben ik één van de weinigen die dit denkt).
Ach, als mocht blijken dat er geen fl*kker aan is kunnen we allicht nog even gaan spotten of zo, of gewoon ons verchansen achter een groot koel glas bier. Gewoon een gezellig, spoorwegen-gerelateerd, interessant (mid)dagje 

er zijn daar in de buurt genoeg drukke lijnen, het museum zelf ligt trouwens vlakbij het rangeerstation van muizen als ik het goed begrepen hebFles schreef:Ach, als mocht blijken dat er geen fl*kker aan is kunnen we allicht nog even gaan spotten of zo, of gewoon ons verchansen achter een groot koel glas bier. Gewoon een gezellig, spoorwegen-gerelateerd, interessant (mid)dagje

- trainfreak
Ja klopt, het museum ligt trouwens binnen in het domein van de CW, voelt iemand zich geroepen om...Shrek schreef:er zijn daar in de buurt genoeg drukke lijnen, het museum zelf ligt trouwens vlakbij het rangeerstation van muizen als ik het goed begrepen hebFles schreef:Ach, als mocht blijken dat er geen fl*kker aan is kunnen we allicht nog even gaan spotten of zo, of gewoon ons verchansen achter een groot koel glas bier. Gewoon een gezellig, spoorwegen-gerelateerd, interessant (mid)dagje

die break in nieuwe kleuren gaat de gevoelige plaat optrainfreak schreef: Ja klopt, het museum ligt trouwens binnen in het domein van de CW, voelt iemand zich geroepen om...

Valt 3 mei nu toch juist wel in het weekend van het Stoomfestival te Maldegem, zekers!
Dus ik kan er niet bij zijn.

Hoi,
Ik ga er ook niet bij kunnen zijn want ik zit op dat moment in Oostenrijk voor een trouwfeest.
Lukas
Ik ga er ook niet bij kunnen zijn want ik zit op dat moment in Oostenrijk voor een trouwfeest.
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
aaah zo goed om weten dan zal ik ook al forfait moeten geven want normaal kom ik (als het kan met het werk) op dat weekend toch is langs om wat foto's van de sfeer te nemen op het festival.Trainspotterke schreef:Valt 3 mei nu toch juist wel in het weekend van het Stoomfestival te Maldegem, zekers!![]()
- trainfreak
oei dan zal ik ook moeten afzeggen want ik ga daar ook naaroe...Steven schreef:aaah zo goed om weten dan zal ik ook al forfait moeten geven want normaal kom ik (als het kan met het werk) op dat weekend toch is langs om wat foto's van de sfeer te nemen op het festival.Trainspotterke schreef:Valt 3 mei nu toch juist wel in het weekend van het Stoomfestival te Maldegem, zekers!![]()
Misschien dan maar een weekje later of vroeger? Want treinbruno kon uitgerekent dat weekend ook al niet... 

ja, en 10 mei is het weekend van moederkensdag, en 17 mei ben ik er zelf niet, en 24 mei is Kinkempois, en zo is er altijd wel wat natuurlijk 

- trainfreak
Weekje vroeger dan?Fles schreef:ja, en 10 mei is het weekend van moederkensdag, en 17 mei ben ik er zelf niet, en 24 mei is Kinkempois, en zo is er altijd wel wat natuurlijk
Mja, dan is het april, en is dat Mechelse gebeuren nog niet open he
Maar eigenlijk wil ik zelf ook wel graag naar dat festival in Maldegem. Maar is dat in Maldegem alleen op zaterdag dan? Is er niet iets te combineren of zo?