Toeteren bij het binnenrijden van een tunnel

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Steven

Re: Toeteren bij het binnenrijden van een tunnel

Bericht door Steven »

nighttrain dat van die strepen en zo weet ik ook wel, dat vergeten van de tekenaar was vooral ironisch bedoeld en als komische noot aan het geheel. voor een treinbestuurder is er maar 1 regel die telt, een tunnel is een tunnel als hij als hij op die manier aangeduid staat op de ssp, anders niet, het waarom hoeven wij ons niet aan te trekken he :wink: :wink:
nighttrain

Bericht door nighttrain »

Steven schreef:nighttrain dat van die strepen en zo weet ik ook wel, dat vergeten van de tekenaar was vooral ironisch bedoeld en als komische noot aan het geheel. voor een treinbestuurder is er maar 1 regel die telt, een tunnel is een tunnel als hij als hij op die manier aangeduid staat op de ssp, anders niet, het waarom hoeven wij ons niet aan te trekken he :wink: :wink:
Dat is nu net het interresante aan het spoorweg gebeuren te weten waarom en de historiek rond een onderdeel van de reglementering.
Mischien kunnen we het gezichtsveld uitbreiden tot niet treinbestuurders.
De beginvraag was duidelijk waarom er een geluidssigaal werdt gegeven.
Als mijn antwoorden of aanwezigheid storen zeg het dan geachte Steven
Steven

Bericht door Steven »

euh nee uw antwoorden storen niet hoor in tegendeel. ik wilde enkel een bepaalde ironie gebruiken in dat ene antwoord en had indruk dat u dat was ontgaan.
Plaats reactie