Dietrich schreef:Men gaat op een opendeur toch geen oud en doodversleten materieel tentoonstellen. Spoorfanaten vinden dit misschien wel interessant (voor zover ze die locs kennen), de rest van het publiek heeft daar geen boodschap aan.
Spoorfanaten zijn ongeveer de enige mensen voor wie je zoiets organiseert, lijkt me.
Hallo,
De 2 18'ers van RT in Raeren zullen ook nog niet onmiddellijk gesloopt worden, al blijft er van de 1803 niet veel meer over...
Groeten,
Joris De Mol
Even over een heel ander type loc,,
Weet iemand hoe het met de NMBS 5541 staat? En de 5504? (de 5504 is volgens mij al gesloopt maar weet het niet zeker)
Ik heb ze namelijk op de modelbaan staan, maar heb ze nooit echt goed met zichtbaar nummer op de foto kunnen zetten...
Gerard schreef:Even over een heel ander type loc,,
Weet iemand hoe het met de NMBS 5541 staat? En de 5504? (de 5504 is volgens mij al gesloopt maar weet het niet zeker)
Ik heb ze namelijk op de modelbaan staan, maar heb ze nooit echt goed met zichtbaar nummer op de foto kunnen zetten...
Met vriendelijke groet,
Gerard
De 5504 stond vorig jaar op 1 juli 07 op Salzinnes en is samen met de 5502 verschroot. Ik weet wel niet meer waar ik die info vandaan heb.
Oke bedankt
Ik meende ook zoiets gelezen te hebben,, volgens mij in een uitgave van Railnieuws van eind 2007.
Maar over de NMBS 5541 weet ik op dit moment echt niets, ik hoop dat hij nog in Kinkempois opgesteld staat op de open dag, ik zou hem heel graag nog eens zien.