Spotterdag met hgtbf
- Dieselfreak
Re: Spotterdag met hgtbf
Waar spreken we eigenlijk precies af?
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
de juiste trein spreken we wel nog af wanneer de exacte dag bekend is, aangezien de ic A (oostende eupen) heel het land bediend zullen we zoals vorige keer weer in de wagon van het stuurrijtuig afspreken.
maar zoals gezegt, dat spreken we later wel af.
maar zoals gezegt, dat spreken we later wel af.
En ik al helemaal niet, ben enkel vrij in (sommige) weekends.sncf-sncb schreef:Jammer, in nederland geen paasvakantie.
Ik heb niets te klagen, ik ben in mei 2 weken vrij. Maar ik vind het eerder jammer dat ik niet mee kan met de spotterdag.Dietrich schreef:En ik al helemaal niet, ben enkel vrij in (sommige) weekends.sncf-sncb schreef:Jammer, in nederland geen paasvakantie.

Heel het land?13'erke schreef:aangezien de ic A (oostende eupen) heel het land bediend

Als ik de IC-A wil nemen moet ik naar Leuven of Brussel, en dat duurt minstens een uur

Hallo,
Ik stel voor dat we op vrijdag 21/03 beslissen wat we gaan doen...
Groeten,
Joris De Mol
Ik stel voor dat we op vrijdag 21/03 beslissen wat we gaan doen...
Groeten,
Joris De Mol
Even ter herinnering: morgen beslissen we de juiste datum, we laten gewoon de democratie spreken.
(dag met het meeste kandidaten= gekozen)
(dag met het meeste kandidaten= gekozen)
dat lijkt me ook wel het eerlijkst
3/4 moet ik naar straatsburg dus heb ik die keuze uitgevinkt (als jullie je zouden afvragen waarom er opeens een stem minder is
)

3/4 moet ik naar straatsburg dus heb ik die keuze uitgevinkt (als jullie je zouden afvragen waarom er opeens een stem minder is

- trainfreak
Misschien ga ik ook mee, maar ik kan elke dag dus naar mij moet je niet kijken.
Bij mij zal het vooral afhangen van het weer en van eventuele andere activiteiten...
Bij mij zal het vooral afhangen van het weer en van eventuele andere activiteiten...
mja, ik zou graag eens meegaan, maar er zijn dus alleen dagen verkiesbaar dat ik moet werken
Kan er ook eens in het weekend wat afgesproken worden? Of is daar een reden voor om dat niet te doen? 

Hallo,
Groeten,
Joris De Mol
Op die dagen is dacht ik het verkeer onderbroken voor werken.13'erke schreef: Uit de info die ik van het forum hier bijeengesprokkeld heb, is het zon- en maandag al geen optie om naar daar te trekken (ook het paasweekend niet). Voor de rest zou ik een beetje kijken wanneer het meeste volk zou kunnen komen, al zal het natuurlijk niet lukken om iedereen mee te krijgen.
Groeten,
Joris De Mol
Zo als het er nu naar uitziet, zou donderdag 3/04 de dag worden.(7 leden gestemd op 27:03/08 20.30h)
Mensen die mee zouden gaan
* 13erke
* treinbruno
* wover
* joris
* treinfreak?
ik zie op mijn lijstje maar 5(?) namen, kunnen de personen die er nog niet opstaan, of verkeerd vermeld zijn me een pm sturen, dan kan ik dit lijstje vervolledigen.
Misschien nog enkele afspraken:
* als je je naam vermeld, gelieve dan ook zeker te zijn dat je meekan. Er is niets zo vervelend als te constateren dat er personen die gestemd hebben uiteindelijk niet meekunnen, vooral voor diegenen die graag mee zouden gaan, op die dag door omstandigheden niet meekonden.
* alles hangt natuurlijk van het weer af, bij regen of mist kunnen we daar niet veel lopen doen. Daarom kan de dag nog veranderd worden, uiteraard wordt iedereen op tijd verwittigd. Volg het weerbericht zou ik zeggen.
* mensen die voor taxi kunnen spelen van welkenraed tot gemmenich zijn natuurlijk ook altijd welkom, stuur me maar een pm
Mensen die mee zouden gaan
* 13erke
* treinbruno
* wover
* joris
* treinfreak?
ik zie op mijn lijstje maar 5(?) namen, kunnen de personen die er nog niet opstaan, of verkeerd vermeld zijn me een pm sturen, dan kan ik dit lijstje vervolledigen.
Misschien nog enkele afspraken:
* als je je naam vermeld, gelieve dan ook zeker te zijn dat je meekan. Er is niets zo vervelend als te constateren dat er personen die gestemd hebben uiteindelijk niet meekunnen, vooral voor diegenen die graag mee zouden gaan, op die dag door omstandigheden niet meekonden.
* alles hangt natuurlijk van het weer af, bij regen of mist kunnen we daar niet veel lopen doen. Daarom kan de dag nog veranderd worden, uiteraard wordt iedereen op tijd verwittigd. Volg het weerbericht zou ik zeggen.
* mensen die voor taxi kunnen spelen van welkenraed tot gemmenich zijn natuurlijk ook altijd welkom, stuur me maar een pm
-
ze verwachten dan geen regen
temperatuur 12 °
best goed dus
(bron buienradar)

temperatuur 12 °
best goed dus
(bron buienradar)

Hallo,
Al een klein vraagje: hoe veel fotopunten gaan we doen? Het brugje, maar ik stel voor om daar niet de hele dag te blijven. Ik heb namelijk foto's gezien van onlangs, en het op het brugje is niet echt doenbaar, tenminste voor treinen komende van Aachen niet...
Groeten,
Joris De Mol
Al een klein vraagje: hoe veel fotopunten gaan we doen? Het brugje, maar ik stel voor om daar niet de hele dag te blijven. Ik heb namelijk foto's gezien van onlangs, en het op het brugje is niet echt doenbaar, tenminste voor treinen komende van Aachen niet...
Groeten,
Joris De Mol